یاریس اسپورت GT7

تویوتا به خریداران یاریس اسپورت GT7 ، یک پلی استیشن 5 هدیه می‌دهد!

شرکت تویوتا در اقدامی جالب، می‌خواهد به خریداران خودرو تویوتا یاریس جی آر اسپورت GT7 در برخی کشورها یک پلی استیشن 5 هم هدیه دهد.

تویوتا سال‌ها است به واسطه محصولات متنوعش، همواره یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌ها در زمینه فروش خودرو بوده است. این شرکت ژاپنی می‌خواهد حالا به تعداد بسیار کمی از خریداران خودرو یاریس جی آر اسپرت جی تی 7، یک دستگاه کنسول پلی استیشن 5 نیز به عنوان هدیه اهدا کند. همچنین در کنار کنسول نسل نهمی سونی، با خرید این تویوتا یاریس جدید، به تعدادی خریداران گرن توریسمو 7 و مواردی دیگر نیز هدیه می‌شود.

تویوتا یاریس جی آر اسپورت از خودروهای رالی الهام گرفته و به موتور سه سیلندر توربو، گیربوکس دستی و چهار چرخ متحرک مجهز شده بود. با این حال این نسخه مخصوص تویوتا یاریس که یک پی اس 5 نیز هدیه خرید آن در اسپانیا است، به موتور 1.5 لیتری و چهار سیلندر با سیکل بنزینی اتکینسون مجهز شده است. پیشرانه یاریس جی آر اسپورت جی تی 7 هیبریدی است. همچنین یک ست رینگ کاملا مخصوص 18 اینچی آلومینیومی، فنربندی اسپورت‌تر و بدنه آیرودینامیک‌تر در این مدل حاضر هستند.

یاریس اسپورت GT7

معمولا همکاری شرکت‌های فعال در حوزه خودرو با تولیدکنندگان کنسول‌های بازی اتفاقی نادر است. اما تویوتا، در این همکاری با سونی می‌خواهد ارزش خرید خودرو خود را بالاتر ببرد.

PS5 تنها به صد خریدار یاریس اسپورت GT7 داده می‌شود

با این که تعداد بسیار کمی از خریداران می‌توانند به این هدیه برسند اما ارزش آن بسیار بالا است و تنها محدود به یک کنسول پی اس 5 نمی‌شود. همان طور که گفتیم، در کنار کنسول پلی استیشن 5 سونی، یک نسخه فیزیکی از عنوان گرن توریسمو 7 نیز به خریداران این مدل یاریس اهدا می‌شود. در کنار این دو مورد، یک دسته دوال سنس اضافه به همراه اشتراک رایگان سه‌ماهه پلی استیشن پلاس، به صد خریدار خوش‌شانس یاریس اسپورت GT7 خواهد رسید. یک جاکلیدی مخصوص و کاور کلید، یک شماره پلاک در پشت شیفتر سی وی تی و رینگ‌های مخصوص 18 اینچی با لایه‌ای جذاب از رنگ قرمز نیز جزو هدیه‌های خرید این خودرو تویوتا در کشور است.

تویوتا فعلا برنامه‌ای برای هدیه دادن پی اس 5 به تمام خریداران یاریس جی آر اسپورت GT7 در سرتاسر جهان ندارد. فعلا تنها 100 دستگاه از این مدل برای فروش در بازار کشور اسپانیا آماده فروش است. آغاز ثبت نام خرید این خودرو هم از ماه آینده میلادی آغاز خواهد شد.

یاریس اسپورت GT7

بهتر است بدانید ثبت نام خرید این مدل در کشور اسپانیا، همزمان با عرضه بازی گرن توریسمو آغاز می‌شود. هنوز تویوتا قیمت این مدل خاص را اعلام نکرده است. اما انتظار داریم نسخه پایه، با قیمت حدودی 26 هزار دلار (23 هزار یورو) روانه بازار اسپانیا شود.

اگر در گرن توریسمو بی‌رقیب هستید، ممکن است بتوانید برنده یاریس اسپورت جی تی 7 شوید!

همکاری شرکت‌های سونی و تویوتا اینجا به پایان نمی‌رسد. پلی استیشن مهم‌ترین شریک تویوتا در Toyota Gazoo Racing Iberian Cup در اسپانیا نیز هست. با این که یکی از راه‌های رسیدن به پلی استیشن 5، خرید تویوتا یاریس اسپورت جی تی 7 در کشور اسپانیا است اما راهی هم برای رسیدن رایگان به این خودرو وجود دارد! اگر فکر می‌کنید هیچ رقیبی در بازی گرن توریسمو ندارید، می‌توانید به کشور اسپانیا بروید. سپس با قهرمانی در هفتمین دوره مسابقات Spanish Gran Turismo Championship، برنده یک دستگاه خودرو تویوتا یاریس اسپورت جی تی 7 شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*