بیت کوین

نویسنده و ریاضیدان برجسته: بیت کوین در برابر هیچ چیز نمی‌تواند از خود محافظت کند

به عقیده یکی از تحلیلگران و ریاضیدان‌های برجسته، بیت کوین در برابر هیچ چیز نمی‌تواند از خود محافظت کند و عملا شکست خورده است.

تحلیلگران زیادی امروزه از بیت کوین تعریف و تمجید می‌کنند و برخی از آنها نیز پیدا می‌شوند که از این رمز ارز شاکی هستند و از آن انتقاد می‌کنند. نیکلاس طالب یکی از تحلیلگران و نویسندگان مطرح بازار کریپتوکارنسی‌ها است که به تازگی به این ارز دیجیتال حمله کرده است.

بیت کوین پتانسیل قبلی خود را ندارد

نویسنده کتاب معروف «قوی سیاه» معتقد است که پادشاه ارزهای دیجیتال دیگر پتانسیل قبلی خود را ندارد و نمی‌تواند از خود محافظت کند. آقای طالب می‌گوید Bitocin بازی نابودکننده پول است و جالب اینجاست که نیکلاس طالب روزی از طرفداران بیت کوین بود و این رمز ارز را تحسین می‌کرد.

جالب است بدانید که آقای طالب از ریاضیدان‌های برجسته معاصر است و اعلام کرده که Bitcoin در ماه فوریه شکست خود را به وضوح نشان داده است. وی از فروش بیت کوین‌های خود خبر داده و به نوعی سیگنال خروج از بازار داده است.

سقوط بیت کوین

طالب به خاطر دیدگاه‌های جنجالی خود با دیگر تحلیلگران معروف بازار درگیری‌های لفظی پیدا کرده و در یکی از گفتگوهایش درباره دن هلد گفته: «مغز او تک سلولی است». با وجود این که نویسنده کتاب مشهور قوی سیاه بازار بیت کوین را با نظرات تندروانه خود آشفته کرده، از موضعی که در پیش گرفته کوتاه نمی‌آید و همچنان بر نظر خود استوار است.

در ژوئن گذشته نیکلاس مقاله‌ای با عنوان «بیت کوین، ارزها و حباب‌ها» منتشر کرد و در توییتر خود در خصوص این ارز دیجیتال گفت:

بیت کوین آهنربایی برای نادان هاست.

وی معتقد است که Bitcoin برای زمانی است که نرخ بهره پایین بوده و در شرایط فعلی به علت تورم بیش از حد چاره‌ای جز سقوط نخواهد داشت و قادر به محافظت از خود نخواهد بود. به عقیده طالب، این ارز دیجیتال همچون یک بیماری مسری است. با همه این‌ها او بر این باور است که Bitcoin شکست خورده اما از بین بردن آن نیز غیر منطقی است. آیا به نظر شما Bitcoin در برابر هیچ چیز نمی‌تواند از خود محافظت کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*