گوشی ویوو X80 / ویوو ایکس 70 پرو پلاس

گوشی ویوو X80 با کنار زدن غول های بازار،‌ پادشاه جدید انتوتو و گیک بنچ شد

گوشی ویوو X80 توانسته در صدر بنچمارک های انتوتو و گیک بنچ قرار بگیرد؛ اما کدام تراشه رسیدن به چنین جایگاهی را برای ویوو ایکس 80 ممکن کرده است؟

امروز تصاویر مربوط به نتایج بنچمارک یک گوشی معرفی نشده از ویوو در سطح اینترنت منتشر کرد. این گوشی که یکی از اعضای سری ویوو X89 است با نام رمز V1286A در بنچمارک‌ها ظاهر شده است و توانسته تمامی غول‌‌های بازار را کنار بزند. در سری ویوو X70، مدل پرو به تراشه دایمنسیتی 1200 مجهز شده بود و احتمالا ما با گوشی ویوو X80 پرو با تراشه مدیاتک دایمنسیتی 9000 طرف هستیم.

درخشش گوشی ویوو X80 پرو در بنچمارک انتوتو و گیک‌بنچ 5

گوشی ویوو X80 / دایمنسیتی 9000

امتیاز کلی این گوشی در بنچمارک انتوتو ۱۰۷۲۲۲۱ است که خیلی بالا به حساب می‌آید. برای مقایسه باید گفت که گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با تراشه اگزینوس 2200 تنها توانسته بود امتیاز ۹۶۸۳۵۹ را ثبت کند. در ادامه می‌توانید امتیاز تراشه دایمنسیتی 1200 را با مدل پرچمدار امسال مدیاتک هم مقایسه کنید.

گوشی ویوو X80

جالب اینجاست که تراشه مدیاتک حتی توانسته یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 را نیز شکست دهد. در تست بنچمارک CPU گیگ بنچ 5 نیز نتایج مشابهی به دست آمده است. گوشی ویوو X80 پرو توانسته در بخش تک هسته‌ای امتیاز ۱۲۴۸ و در بخش چند هسته‌ای امتیاز ۴۱۹۱ را کسب کند که در هر دو مورد بالاتر از اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 است.

بنچمارک انتوتو تنها نشانگر عملکرد فوق‌العاده خوب گوشی ویوو X80 پرو نیست و برخی از مشخصات این دستگاه را نیز می‌توان به واسطه آن متوجه شد. گوشی جدید ویوو از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتز و سیستم عامل اندروید 12 بهره می‌برد و به ۱۲ گیگ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی (در یکی از نسخه‌ها) مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*