بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE

بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE؛ نگاهی به پرچمدار اقتصادی سامسونگ

در بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE به تمام نقاط قوت و ضعف عضو اقتصادی خانواده‌ی اس 21 پرداخته‌ایم. گوشی جذابی که کمی دیرتر از آنچه که باید روانه‌ی بازار شده است.

گلکسی اس 20 FE با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شد و سامسونگ تصمیم گرفت هرطور شده حتی با چند ماه تاخیر جانشین آن را روانه بازار کند. گلکسی S21 FE قابلیت‌ها و مشخصات خوبی دارد؛ اما نباید فراموش کرد الان خانواده‌ی S22 در بسیاری از بازارهای جهانی در دسترس است و همین امر به شدت از ارزش خرید نسخه اقتصادی پرچمدار سال گذشته‌ی سامسونگ می‌کاهد.

در بررسی ویدیویی گلکسی S21 FE از نگاه رسانه‌های معتبر به هرآنچه درباره‌ی ویژگی‌ها، نقاط ضعف و قوت این گوشی نیاز است بدانید، پرداخته‌ایم. گلکسی S21 FE یک گوشی جذاب از سامسونگ است که بهترین ویژگی‌ها و قابلیت‌های سری گلکسی اس 21 را با قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد و خوشبختانه به خاطر این اختلاف قیمت قابلیت مهمی را از دست نمی‌دهید.

وقتی از جلو به گلکسی S21 FE نگاه می‌کنید، ممکن است آن را با نسخه استاندارد گلکسی اس 21 اشتباه بگیرید. البته اف ای کمی بزرگتر و سنگین‌تر است (۱۷۷ گرم در مقایسه با ۱۶۹ گرم)، ولی خب از نظر ضخامت تفاوتی با هم ندارند‌ (۷.۹ میلی‌متر).

میان‌رده جدید سامسونگ با نمایشگر ۶.۴ اینچی بین گلکسی اس 21 (۶.۲ اینچ) و گلکسی اس 20 FE (۶.۵ اینچ) قرار می‌گیرد. ابعاد و طراحی گلکسی اس 21 اف ای به گونه‌ای است که وقتی آن را در دست می‌گیرید، به خوبی متعادل و متناسب بودن گوشی را حس خواهید کرد.

گلکسی S21 FE به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی با نسخه بهبود یافته‌ای از فناوری سوپر امولد سامسونگ مجهز شده است. حداکثر روشنایی نمایشگر ۷۳۸ نیت است که سبب می‌شود در نور آفتاب به راحتی از گوشی استفاده کنید. حداقل میزان روشنایی نیز به ۱.۶ نیت می‌رسد که فوق‌العاده است.

اگر سامسونگ چند ماه زودتر این گوشی را با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ (یا اگزینوس ۲۱۰۰) روانه بازار می‌کرد، امکان داشت که بگوییم عملکردی در حد و اندازه گوشی‌های پرچمدار ارائه می‌دهد؛ اما حالا در سال ۲۰۲۲ هستیم و گوشی‌های پرچمدار به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز شده‌اند که به مراتب قوی‌تر و سریع‌تر است. از طرفی اف ای جدید به ۶ گیگ رم مجهز شده، ولی گوشی‌های بالا رده سامسونگ معمولا از ۸ یا حتی ۱۲ گیگ رم بهره می‌برند.

این گوشی از نظر قدرت پردازشی در میان پرچمداران سال گذشته قرار می‌گیرد و دوربین‌های آن نیز می‌توانند حتی با بزرگان بازار در برخی بخش‌ها رقابت کنند و حتی آن‌ها را به چالش بکشند. شاید بتوان بزرگترین مشکل گلکسی S21 FE را زمان عرضه آن دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*