چری آریزو 5 برقی

چری آریزو 5 برقی وارد خط تولید شد؛ اولین خودروی الکتریکی ایران به زودی در بازار

چری آریزو 5 برقی به عنوان اولین خودروی الکتریکی ایران وارد خط تولید شد. مدیران خودرو قصد دارد این سدان برقی را به زودی به بازار عرضه کند.

مسئولان شرکت مدیران خودرو که به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی کشور محسوب می‌شود از آغاز خط تولید چری آریزو 5 برقی خبر دادند. همچنین نخستین سری از محصولات از خط تولید خارج شده و مورد آزمایش قرار گرفته است تا به‌زودی فرایند تولید این خودرو به شکل انبوه دنبال شود.

جزئیات تولید چری آریزو 5 برقی

چری آریزو 5 برقی

تولید محصولات الکتریکی در جهان به شکل گسترده‌ای توسط خودروسازان بزرگ دنبال می‌شود و در همین راستا اخیرا خودروسازان بزرگ کشور نیز برای تولید خودروهای برقی برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود قرار دادند. اکنون خبرها حاکی از آن است که شرکت مدیران قصد دارد با عرضه مدل الکتریکی سدان چینی آریزو 5 نخستین خط تولید انبوه خودروهای برقی را در کشور راه‌اندازی کند.

چری آریزو 5 برقی

علاوه بر این، مدیران خودرو قصد دارد زیرساخت‌های ضروری برای تولید گسترده خودروهای الکتریکی را طی مذاکرات با شرکای خود در کشور احداث کند. شرکت چری به عنوان شریک تجاری شرکت مدیران خودرو محسوب می‌شود و در حوزه تولید خودروهای برقی به تجهیزات و منابع زیادی دسترسی دارد. این خودروساز در سال ۲۰۲۱ به دلیل سرمایه‌گذاری گسترده روی محصولات الکتریکی موفق شد جایگاه چهارم پرفروش‌ترین برند برقی چین را از آن خود کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*