سریع ترین شارژر موبایل جهان

ریلمی سریع ترین شارژر موبایل جهان را در نمایشگاه MWC 2022 معرفی می‌کند

بسیاری از شرکت‌ها در حال کار روی شارژر‌های ۱۲۵، ۱۵۰ و حتی ۲۰۰ واتی هستند. ریلمی هم اعلام کرده که می‌خواهد سریع ترین شارژر موبایل جهان را در نمایشگاه MWC 2022 معرفی کند.

ریلمی اعلام کرد که قصد دارد در اولین روز کنگره جهانی موبایل در بارسلون از سریع ترین شارژر موبایل جهان رونمایی کند. نمایشگاه MWC 2022 از ۹ اسفند ماه آغاز خواهد شد و ریلمی قصد دارد علاوه بر این شارژر، از گوشی ریلمی GT 2 پرو نیز برای بازار‌های جهانی پرده‌برداری کند.

ریلمی و سریع ترین شارژر موبایل جهان در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2022

شما می‌توانید پیش از معرفی رسمی، نگاهی به این شارژر بیندازید. این شارژر نیز همانند سایر آداپتورهای ریلمی به رنگ سفید است و شماره مدل VCK8HACH روی بدنه آن دیده می‌شود. مهم‌تر از همه اینکه در بخش اطلاعات شارژر، حداکثر خروجی ۲۰۰ وات (۲۰ ولت و ۱۰ آمپر) نوشته شده است.

سریع ترین شارژر موبایل جهان

همچنین این شارژر از USB PD نیز پشتیبانی می‌کند؛ اما در این حالت فقط به ۴۵ وات محدود خواهد شد (۱۵ ولت و ۳ آمپر یا ۲۰ ولت و ۲.۲۵ آمپر). پیشتر دیجیتال چت استیشن که از افشاگران معروف دنیای تکنولوژی است، به یک شارژر ۱۵۰ وات اشاره کرده بود؛ اما ظاهرا ریلمی اهداف بلند پروازانه‌تری در سر دارد.

هنوز جزئیات بیشتر مربوط به این شارژر مشخص نیست؛ اما از آنجایی که ریلمی ادعا کرده می‌خواهد سریع ترین شارژر موبایلی جهان را معرفی کند، آداپتور ۲۰۰ وات این شرکت باید رکورد شیائومی را هم بشکند. فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی پیشتر توانسته بود یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در تنها ۸ دقیقه شارژ کند.

در حال حاضر سریع ترین سیستم شارژ سریع ریلمی یک نمونه ۱۲۵ واتی است؛ اما این شرکت تنها از یک شارژر ۶۵ وات به صورت تجاری استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*