تست تصادف یواز پاتریوت

فیلم تست تصادف یواز پاتریوت ؛ آفرودر روسی بازار ایران مقاوم است؟

فیلم تست تصادف یواز پاتریوت – UAZ Patriot شاسی بلند آفرودر روسی جدید بازار ایران را تماشا کنید تا ببینید این خودرو چقدر مقاوم و ایمن است.

در روزهایی که انواع و اقسام خودروهای چینی روانه بازار ایران می‌شوند، به تازگی یک شاسی بلند روسی نیز به بازار کشورمان راه پیدا کرده است. یواز پاتریوت – UAZ Patriot به عنوان یک شاسی بلند آفرودر در بازار ایران عرضه می‌شود که البته مشخصات، امکانات و طراحی آن خیلی چنگی به دل نمی‌زند. این خودرو داری فرم جعبه‌ای شکل و ساده‌ای بوده و لیست آپشن‌ها و تجهیزات آن نیز چندان بلند بالا نیست. با این حال یواز پاتریوت آمده تا با توانایی‌های آفرودی خود، بخش خاصی از مشتریان بازار خودرو را به سوی خود جذب کند.

اکنون قصد داریم ویدیوی تست تصادف یواز پاتریوت را مشاهده کنیم تا ببینیم این شاسی بلند روسی چقدر مقاومت دارد. موسسه روسی ARCAP این تست تصادف را انجام داده و به این خودرو آفرودر امتیاز داده است. البته پاتریوت پیش از این نیز دو بار در تست‌های ایمنی حاضر شده بود، اما نتایج خوبی کسب نکرد و به همین دلیل شرکت یواز بهبودها و تغییراتی را روی آن اعمال کرد تا بتواند به نتیجه بهتری دست پیدا کند. از جمله این تغییرات می‌توان به قوی‌تر شدن پیچ و مهره‌های به کار رفته در اتصال قطعات و همچنین استفاده از ستون نسخه اروپایی فورد ترانزیت برای ستون فرمان اشاره کرد.

تست تصادف یواز پاتریوت

یواز اعلام کرده که دو قاب متقاطع اضافی که با رنگ زرد مشخص شده‌اند، برای ایمنی خودرو نیستند و هدف از قرار دادن آنها ایمن کردن مخزن سوخت جدید بوده است. اما در تست تصادف انجام شده، قسمت پایینی خودرو کاملا آسیب‌پذیر بوده و همانطور که در ادامه می‌توانید در ویدیوی منتشر شده تماشا کنید، زیربندی خود به شکل جدی با آسیب مواجه شده و حتی پدال‌ها به سمت داخل حرکت کرده‌اند.

در نهایت موسسه روسی ARCAP در این تست ایمنی، امتیاز 8 تا 10 از 16 امتیاز ممکن را به یواز پاتریوت داد که امتیاز متوسطی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف یواز Patriot را مشاهده کنید.

ویدیوی تست تصادف یواز پاتریوت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*