فیلمبرداری خاندان اژدها

خبری خوب برای عاشقان سریال گیم آف ترونز؛ فیلمبرداری خاندان اژدها تمام شد

طبق اعلام نویسنده‌ی کتاب‌های بازی تاج و تخت، فیلمبرداری خاندان اژدها – House of the Dragon به اتمام رسیده و این سریال یک قدم دیگر به پخش نزدیک شده است.

فیلمبرداری خاندان اژدها سرانجام به پایان رسید و این سریال مورد انتظار حالا وارد مراحل پایانی تولید خواهد شد تا آماده‌ی پخش از شبکه‌ی اچ‌بی‌او شود.

فیلمبرداری هر 10 قسمتِ فصل اول سریال خاندان اژدها به اتمام رسیده است؛ این خبر را «جرج آر. آر. مارتین» در وبلاگ شخصی‌اش اعلام کرد. او نسخه‌ی اولیه‌ی همه‌ی قسمت‌ها را تماشا کرده و ظاهرا «عاشق» آن‌ها شده است. مارتین همچنین اضافه کرد:

البته هنوز کارهای زیادی باید روی آن‌ها انجام شود. جلوه‌های ویژه، رنگ‌بندی، موسیقی متن و دیگر کارهای پس‌تولید. اما نویسندگی، کارگردانی و بازیگری سریال محشر است. امیدوارم که شما هم آن‌ها را به اندازه‌ی من دوست داشته‌ باشید. من کلاهم را به احترام سازندگان و این تیم بازیگری فوق‌العاده‌ برمی‌دارم.

خاندان اژدها، یک نسخه‌ی فرعی و پیش‌درآمد از سریال بازی تاج و تخت است که اتفاقات آن، 200 سال قبل از سریال اصلی رخ می‌دهد و پیرامون دوران اوج‌گیری «تارگرین‌ها» (Targaryen) جریان دارد؛ همان خاندانی که بعدها دنریس از آن ظهور کرد و به ملکه‌ی هفت پادشاهی تبدیل شد.

فیلمبرداری خاندان اژدها

این مجموعه براساس داستانی از رمان «ترانه یخ و آتش» به نام «رقص اژدهایان» (Dance Of The Dragons) ساخته شده و در آن بازیگرانی همچون پدی کانسیداین، اولیویا کوک، اما دآرسی، مت اسمیت، استیو توسان، ریس ایفانز، ایو بست، سونویا میزونو، فابیل فرانکل، رایان کُر، جفرسون هال، دیوید هوروویچ، گراهام مک تاویش، متیو نیدهم، بیل پترسون و گوین اسپوکس به ایفای نقش می‌پردازند.

تاریخ دقیق پخش فصل اول هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است اما سازندگان تایید کرده‌اند که به‌طور حتم، در سال 2022 از شبکه‌ اچ‌بی‌او پخش می‌شود. در دیگر اخبار منتشر شده، این شبکه‌ اعلام کرد که سریال «آخرین بازمانده از ما» (The Last of Us) حداقل تا سال 2023 پخش نمی‌شود.

در صورت انتشار اخبار مرتبط با سریال خاندان اژدها، آن‌ها را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*