پژو 207 دو رنگ

آغاز تولید پژو 207 دو رنگ در ایران خودرو + عکس و امکانات جدید

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از آغاز تولید پژو 207 دو رنگ اتوماتیک خبر داد. در ادامه با امکانات و مشخصات جدید این هاچ محبوب ایران خودرو آشنا می‌شویم.

علی رحیمی، معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اعلام این که تولید پژو 207 هاچ بک اتوماتیک در رنگ‌های مختلف طبق نظرسنجی از بازار و مشتریان انجام شده گفت پژو 207 دو رنگ از ویژگی‌هایی چون طراحی زیبا و اسپرت، مصرف سوخت پایین، قابلیت‌های دینامیکی و چالاکی بالا بهره می‌برد.

مشخصات پژو 207 دو رنگ

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو در ادامه گفته‌های خود عنوان کرد تکنولوژی استفاده شده در خط رنگ پژو 207 هاچ بک اتوماتیک دو رنگ به عنوان مزیت اصلی آن محسوب می‌شود که باعث شد کیفیت رنگ آن افزایش پیدا کند. همچنین نصب عناصر تزئینی منحصربه‌فرد در فرایند تولید توانسته زیبایی این هاچ بک را افزایش دهد.

پژو 207 دو رنگ

رحیمی افزود پژو 207 دو رنگ اتوماتیک در کنار تجهیزات مناسب از پیشرانه TU5P و گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز بهره می‌برد که نتیجه آن ارائه رانندگی پرشتاب با گشتاور مناسب خواهد بود که قطعا مشتریان از آن رضایت خواهند داشت. پیشرانه TU5P پژو 207 دو رنگ در واقع نسل جدید پیشرانه TU5 محسوب می‌شود که هم قدرت آن افزایش پیدا کرده و هم میزان مصرف سوخت آن با استانداردهای زیست‌محیطی مطابقت دارد. توان و گشتاور این پیشرانه نسبت به TU5 نیز حدود 5 تا 7 درصد افزایش پیدا کرده است.

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو از مزایا و نقاط قوت پیشرانه موتور TU5P پژو 207 دو رنگ به بهبود شتاب‌گیری، کاهش مصرف روغن، ارتقای آلایندگی به یورو 5، کاهش اصطکاک‌های داخل پیشرانه، کاهش مصرف سوخت خودرو و  CVVT یا زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها اشاره کرد.

رحیمی در ادامه گفته‌های خود بیان کرد گیربکس 6 سرعته AT جدید نیز از ویژگی‌های جدیدی چون بهبود کیفیت رانندگی، کاهش مصرف سوخت، عملکرد مناسب و عدم فشار روی پیشرانه به خصوص در سرعت‌های بالا و افزایش عمر موتور، کاهش سطح صدای پیشرانه و کاهش دور پیشرانه بهره می‌برد.

پژو 207 دو رنگ

معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو بیان کرد در بدنه و تزئینات این خودرو نیز تغییرات متعددی چون قطعات تزئینی قرمز، صندلی‌هایی با طرح و دوخت متناسب با طرح بدنه، قطعات دکوراتیو روی داشبورد با طرح هارمونی، غربیلک فرمان چرمی دو رنگ قرمز و مشکی، بدنه مشکی یا سفید، سقف و اسپویلر در صندوق قرمز اعمال شده است.

رحیمی از سایر تغییرات انجام شده و تزئینات استفاده شده روی پژو 207 دو رنگ اتوماتیک به شبکه هواکش روی در پیشرانه قرمز، رینگ مشکی، قاب چراغ پلاک عقب قرمز، قاب آینه‌های جانبی قرمز، قاب دور چراغ‌های مه شکن جلو قرمز، دستگیره‌های جانبی قرمز، ضرب‌گیرهای درهای جانبی قرمز، گردگیر دسته دنده با دوخت قرمز، قاب دستگیره‌های داخلی با طرح هارمونی و نشان 207 روی پشت سری صندلی‌های جلو اشاره کرد.