مشخصات نسخه جهانی پوکو M4 پرو 4G منتشر شد

مشخصات نسخه جهانی پوکو M4 پرو 4G منتشر شد

پس از عرضه گوشی پوکو M4 پرو 5G، به‌نظر می‌رسد که حالا نوبت به معرفی نسخه 4G از این سری، اما با مشخصاتی متفاوت رسیده است.

پس از عرضه پوکو M4 پرو 5G در هند، این شرکت حالا آماده است تا یک نسخه 4G از این مدل را نیز در ماه جاری وارد بازار کند. دستگاه‌های پوکو اغلب برندهای جدیدی از محصولات سری ردمی محسوب می‌شوند که پیش‌تر مورد رونمایی قرار گرفته‌اند و M4 پرو 4G نیز از این قاعده مستثنی نیست. به‌نظر می‌رسد این گوشی بر اساس شاسی ردمی نوت 11 اس هند ساخته شده است، اما با این تفاوت که دوربین آن از مگاپیکسل پایین‌تری برخوردار خواهد بود.

در حالی‌که چند روز قبل، در فهرستی از کنسول گوگل پلی، برخی از مشخصات این دستگاه فاش شد؛ یوگش برابر، مشاورز اطلاعاتی، اکنون جزئیات بیش‌تری از این مدل را منتشر کرده است.

پیش از همه، Poco M4 Pro 4G به پنل 6.4 اینچی AMOLED و با رزولوشن +FHD مجهز خواهد شد که نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی را ارائه می‌دهد. از آن‌جایی که Poco M4 Pro 5G با پنل LCD عرضه شده بود، می‌توان گفت که این تغییر، یک پیشرفت تلقی می‌شود.

https://www.gizmochina.com/2022/02/23/poco-m4-pro-4g-specifications-revealed/

در بخش سخت‌افزاری، پردازنده 12 نانومتری ساخت مدیاتک به‌نام Helio G96 قرار دارد که با یک پردازنده گرافیکی از سری Mali-G75 همراه شده است. این چیپست در دو نسخه با حافظه رم 6 و 8 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره‌سازی 64 و 128 گیگابایت با برخورداری از حافظه UFS 2.2 عرضه خواهد شد.

پوکو M4 پرو 4G در قاب پشتی به یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دو دوربین تکمیل‌کننده 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است. دوربین جلو نیز با استفاده از طراحی پانچ-هول تعبیه شده و وضوحی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت. هنوز اطلاعات بیش‌تری در مورد سنسورهای این دوربین‌ها در دست نیست.

Poco M4 Pro 4G از رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 استفاده خواهد کرد. این محصول یک باتری 5000 میلی‌آمپری ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*