چانگان CS75 پلاس

چانگان CS75 پلاس ؛ یک شاسی بلند چینی اما موفق در بازار جهانی + عکس و مشخصات

با چانگان CS75 پلاس آشنا شوید. این شاسی بلند چینی با ظاهر جذاب و مشخصات فنی خوب توانست در بازارهای جهانی آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

چانگان طی سال‌های گذشته با عرضه نسل جدید شاسی بلندهای سری CS خود توانسته در بازارهای جهانی از جمله کشورهای حاشیه خلیج فارس نظیر امارات و قطر آمار فروش بسیار بالایی را به ثبت برساند. چانگان CS75 پلاس یکی از همین سری از محصولات چانگان است که با ظاهر جذاب و مشخصات فنی خوب توانست نگاه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند.

معرفی چانگان CS75 پلاس

بخش طراحی

چانگان CS75 پلاس

تیپ استاندارد

چانگان CS75 پلاس در دو تیپ ساده و اسپرت به فروش می‌رسد و بسته به نوع تیپ طراحی ظاهری آن نیز متفاوت خواهد بود؛ برای مثال چانگان برای تیپ معمولی این شاسی بلند جلوپنجره‌ای با خطوط V شکل را در نظر گرفته است.

چانگان CS75 پلاس

تیپ اسپرت

اما تیپ اسپرت فاقد خطوط V شکل بوده و از جلوپنجره‌ای یکپارچه با طرح ماتریکسی بهره می‌برد. همچنین در گوشه این جلوپنجره حرف S نیز درج شده است که به اسپرت بودن آن اشاره دارد.

چانگان CS75 پلاس

تیپ معمولی

از سایر تغییرات نسخه اسپرت نسبت به تیپ استاندارد چانگان CS75 پلاس می‌توان به اگزوزهای مستطیلی و کشیده، رینگ‌های بزرگتر و خطوط قرمز روی بدنه اشاره کرد. این در حالی است که تیپ استاندارد از اگزوزهای دو قلو بهره می‌برد.

چانگان CS75 پلاس

تیپ اسپرت

چانگان برای این شاسی بلند کابینی با طراحی راننده‌محور را در نظر گرفته است. در کابین این خودرو نمایشگر مولتی مدیا ۱۲.۳ اینچی و صفحه‌آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی به چشم می‌خورد که طراحان با اتصال آنها به یکدیگر نمای مدرنی را به وجود آوردند.

چانگان CS75 پلاس

چانگان CS75 پلاس از غربیلک فرمان دی کات جذابی نیز بهره می‌برد. ضمن این که طراحان با استفاده از ترکیب رنگ تریم داخلی با رنگ‌هایی نظیر سرمه‌ای و سفید توانست نمای لوکس و زیبایی را به وجود بیاورند.

مشخصات فنی

چانگان CS75 پلاس

تیپ استاندارد

چانگان CS75 پلاس در دو مدل موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ و 2 لیتری توربوشارژ به فروش می‌رسد. موتور ۱.۵ لیتری می‌تواند قدرتی برابر با ۱۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. یک گیربکس 8 سرعت اتوماتیک آیسین نیز قدرت تولیدی از این پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

چانگان CS75 پلاس

تیپ اسپرت

چانگان پیشرانه 2 لیتری توربو را در نسخه اسپرت این شاسی بلند ارائه می‌کند که می‌تواند قدرتی برابر با 230 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعت اتوماتیک آیسین به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات

چانگان CS75 پلاس در نسخه لوکس از امکانات ایمنی و رفاهی متعددی نظیر پاور ویندوز، صندلی‌های جلو برقی، سنسور نور، چراغ‌های روز، سیستم خروج خودرو از پارک با ریموت کنترل، گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، سقف پانوراما، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و سر پایینی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سیستم کمکی ترمز، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، کیسه هواهای جلو، کناری و پرده‌ای اشاره کرد.