آمازون Astro

حرف شنوی ربات باهوش و دوست داشتنی آمازون Astro را در این ویدیو ببینید

ویدیویی از ربات دوست داشتنی آمازون Astro منتشر شده که نشان دهنده حرف شنوی این ربات و ذهن باهوش آن در مواجه شدن با درخواست‌ها است.

برای نخستین بار بعد از معرفی رسمی، محتوا و ویدیوهای جدیدی از ربات آمازون Astro منتشر شده است. این گجت هوشمند خانگی قیمت ۱،۴۵۰ دلاری دارد و اندک مشتریانی موفق به خرید این ربات شده‌اند. حالا این مشتریان، شروع به انتشار فیلم‌ها و تصاویری از این ربات کرده‌اند که نحوه کار آن را به نمایش می‌گذارد.

هرچند هنوز تصاویر و ویدیوهای محدودی از این ربات دوست‌داشتنی منتشر شده، اما انتظار می‌رود عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته باشد. این ربات فاقد دست است، اما ویدیویی که از آن منتشر شده نشان می‌دهد که یک لیوان نوشیدنی را برای صاحبش حمل می‌کند و به او می‌رساند. سپس به Astro دستور داده می‌شود شخصی به نام سلست را پیدا کند و او در خانه به دنبال آن می‌گردد و برای شما پیدایش می‌کند. ویدیوی دیگری از این ربات که در فضای مجازی منتشر شده، نشان می‌دهد که این ربات به دنبال صاحب خودش در اطراف خانه می‌رود و حتی وسیله‌ای را برای آن حمل می‌کند.

آمازون Astro

بیشتر بخوانید:

این شما و این گجت های جدید و متنوع آمازون؛ از ربات دوست داشتنی آسترو، تا زنگ هوشمند هیلو

قیمت آسترو (۱،۴۵۰ دلار) خیلی بالا به نظر می‌رسد. یکی از کاربران معتقد است که ارزش واقعی این گجت ۷۰۰ دلار است. یکی از نگرانی‌هایی که در مورد این ربات وجود دارد، سقوط کردن آن از پله‌ها است؛ اما ظاهراً آسترو می‌توان پله‌ها را تشخیص دهد و تاکنون برای هیچ خریداری این اتفاق رخ نداده است. البته این دسته از مشتریان، انتخاب شده هستند و هنوز فروش ربات آمازون Astro به طور عمومی آغاز نشده است. آمازون بعد از دریافت بازخوردهای این افراد در مورد عرضه عمومی آن تصمیم‌گیری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*