رنو داستر Extreme SE

رنو داستر Extreme SE، یک تغییر شکل جذاب و منطقی

اخیراً نسخه ویژه‌ خوش‌رنگ و جذابی از کراس اوور کامپکت رنو داستر معرفی شده است. در ادامه مشخصات و تصاویر رنو داستر Extreme SE را مشاهده کنید.

داچیا، زیرمجموعه رنو، به‌تازگی از نسخه‌ای ویژه از داچیا داستر یا رنو داستر با نام Extreme SE رونمایی کرده است. رنو داستر Extreme SE بر پایه مدل Prestige توسعه پیدا کرده و تغییراتی جزئی اما جذاب در نمای بیرونی و فضای داخلی را به دنبال می‌آورد.

رنو داستر Extreme SE

نسخه ویژه این شاسی بلند از چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی مشکی، رنگ بدنه مخصوص به نام Urban Grey و جلوپنجره و آینه‌های تیره برخوردار است. در نمای بیرونی و داخلی آن نیز آثاری از رنگ نارنجی به چشم می‌خورد که ترکیب آن با رنگ مشکی و خاکستری در سایر قسمت‌های خودرو، جالب از آب در آمده است. بی‌شک طراحی Extreme SE آنچنان چشمگیر نیست، ولی به نوبه خود قابل توجه است.

رنو داستر Extreme SE

پیشرانه‌های مختلفی برای داستر Extreme SE ارائه می‌شود. اول از همه، باید به پیشرانه بنزینی 1 لیتری سه سیلندر با قدرت 90 اسب بخار و سپس پیشرانه بنزینی مرسوم دیگر با قدرت 128 اسب بخار اشاره کرد. قدرتمندترین پیشرانه بنزینی نیز پیشرانه 148 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک دو کلاچه اختصاصی است. علاوه بر این‌ها، پیشرانه دوگانه‌سوز توربوشارژ با قدرت 100 اسب بخار و پیشرانه دیزلی چهار سیلندر با قدرت 113 اسب بخار موجود خواهند بود.

رنو داستر Extreme SE

مدل Prestige رنو داستر به‌صورت استاندارد از تهیه مطبوع اتوماتیک، ورود بدون کلید و دوربین چند زاویه بهره می‌برد. سایر امکانات هم شامل گرمکن صندلی‌ها، هشدار نقطه کور، شیشه جلوی آکوستیک و تاچ‌اسکرین 8 اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی Media Nav داچیا می‌شوند. گفتنی است تاچ‌اسکرین مذکور از پخش صفحه نمایش گوشی هوشمند و مسیریابی ماهواره‌ای یکپارچه پشتیبانی می‌کند.

رنو داستر Extreme SE

رنو داستر Extreme SE در ماه آوریل پیش رو (فروردین تا اردیبهشت 1401) با قیمت پایه 23,800 دلار روانه بازار خواهد. در ادامه تصاویر بیشتری را از این نسخه ویژه مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*