رنو داستر

وقتی تیونر زبردست آلمانی، رنو داستر بدشکل را به یک خودرو جذاب تبدیل می‌کند+عکس

تیونر آلمانی پرایو دیزاین با اضافه کردن یک کیت بدنه به رنو داستر بدشکل توانست آن را به یک خودرو جذاب و اسپرت تبدیل کند.

رنو داستر که با نام داچیا داستر نیز شناخته می‌شود یکی از محصولات بخش اقتصادی و رومانیایی رنو بوده که طبق پلتفرم رنو مگان توسعه پیدا کرده است. رنو داستر را همچنین می‌توان نسخه قدبلند و قدرتمندتر رنو تندر 90 دانست که از سال 2009 برای جذب نگاه مشتریان با بودجه کم به بازار عرضه می‌شود.

رنو داستر

این خودرو در سال‌های 2016 تا 2018 نیز به عنوان یکی از محصولات رنو وارد بازار ایران شد و در دو تیپ PE و SE در دو نسخه دو دیفرانسیل و تک دیفرانسیل به فروش رسید. داچیا داستر عرضه شده در بازار ایران از نسل اول بوده و از سال 2018 تاکنون شاهد عرضه نسل دوم این خودرو در بازارهای جهانی هستیم، اما از آنجایی که برای این خودروی مقرون‌به‌صرفه ظاهری ساده در نظر گرفته شده، تیونر آلمانی پرایو دیزاین تصمیم گرفت تا آن را به یک خودرو جذاب تبدیل کند.

رنو داستر تیونینگ شده

رنو داستر

تیونر آلمانی پرایور دیزاین برای داچیا داستر قوس چرخ‌های بزرگ را در نظر گرفته است. این درحالی است که داستر پرفورمنس نبوده و این تغییرات آن را به یک خودرو اسپرت و جذاب تبدیل کرده است.

رنو داستر

کیت بدنه‌ای که این تیونر آلمانی برای داستر در نظر گرفته شامل مواردی چون قوس چرخ‌ها، اسپلیتر و دیفیوزر می‌شود که مشتریان برای آن باید حدود 3000 دلار هزینه کنند.

رنو داستر

همچنین مشتریان با پرداخت 299 دلار می‌توانند اسپویلر روی سقف را نیز برای آن سفارش دهند. ضمن اینکه تیونر آلمانی پرایور دیزاین امکانی را برای مالکان این خودروها فراهم کرده تا بتوانند تجهیزات دیگری را نیز بر اساس سلیقه خود به این خودرو اضافه کنند که البته هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه