اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

اوپو از اولین تبلت خود با نام OPPO Pad رونمایی کرد. اوپو این تبلت را به مشخصات فنی مناسب و یک قلم با نام OPPO Pencil مجهز کرده است.

کمپانی اوپو امروز به‌طور رسمی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Find X5، برای عرضه در بازار جهانی رونمایی کرد. از نکات برجسته این رویداد، معرفی اولین تبلت این شرکت به نام OPPO Pad بود که برای عرضه در بازار چین برنامه‌ریزی شده است.

طراحی ظاهری

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

این دستگاه در نگاه اول، زبان طراحی سبک آیپد اپل را تداعی می‌کند، در قاب پشتی این محصول یک دوربین در گوشه سمت راست و بالا به‌همراه فلاش LED خودنمایی می‌کند. حکاکی‌های بزرگی نیز روی بدنه این تبلت چشم می‌خورد که نمایان‌گر برند اوپو است.

تبلت OPPO Pad حاشیه‌های قابل توجهی در اطراف نمایشگر خود دارد که نسبت 86.3 درصدی بدنه به صفحه‌نمایش را به‌همراه داشته است. قسمت‌های کناری این دستگاه دارای لبه‌هایی مسطح هستند که در صورت نگه‌داشتن تبلت به‌صورت افقی، دکمه تنظیم صدا قابل مشاهده خواهد بود.

ضخامت اوپو پد حدود 7 میلی‌متر و وزن آن 510 گرم است و در دو رنگ بنفش و مشکی عرضه خواهد شد.

نمایشگر

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

تبلت OPPO Pad به صفحه‌نمایش 11 اینچی LCD با رزولوشن 2650X1600 مجهز شده و از تراکم پیکسلی PPI 275 برخوردار است. این نمایشگر همچنین از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و دارای نسبت کنتراست 1500:1، فناوری HDR10 و طیف رنگ گسترده P3 است. این شرکت هم‌چنین از فناوری ضد نور آبی در سطح نمایشگر بهره برده تا کار با این تبلت، باعث خستگی چشم کاربران نشود.

سخت‌افزار

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

تبلت OPPO Pad به چیپست اسنپدراگون 870 مجهز شده است، این دستگاه با حداکثر 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. محصول اوپو از یک باتری 8356 میلی‌آمپر ساعتی نیروی خود را تامین خواهد کرد که قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی را ارائه می‌کند. این تبلت همچنین به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی در قاب پشتی مجهز است.

برای کنترل دمای درونی این دستگاه در حین استفاده طولانی، اوپو از یک سیستم برای مهارت حرارت که از چند لایه گرافیت و سیلیکون تشکیل شده، در اولین تبلت خود استفاده می‌کند که وسعتی در اندازه 27413 میلی‌متر مربع را به خود اختصاص داده است. اوپو مدعی است که این روش خنک‌سازی باعث خواهد شد تا دستگاه بهترین عملکرد را در طول فعالیت‌های سنگین و طولانی حفظ کند.

در بخش صدا، اوپو پد از چهار اسپیکر که متعلق به نسل دوم بلندگوهای ACC است، بهره می‌برد که چهار محفظه صدای مستقل بسیار بزرگ آن‌را همراهی می‌کنند. این بلندگوها هم‌چنین به سیستم Dolby Atmos مجهز بوده و از گواهی صدای Hi-Res برخوردار هستند. در قسمت نرم‌افزاری، OPPO Pad از رابط کاربری ColorOS که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید است، استفاده می‌کند که شامل ویژگی‌هایی نظیر لمس هم‌زمان چهار انگشت، تقسیم صفحه با دو انگشت، پنجره‌های موازی و دیگر ویژگی‌های اختصاصی اوپو است.

صفحه‌کلید مغناطیسی و قلم OPPO Pencil

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

اوپو در اولین تبلت خود، از یک قلم جدید به‌نام OPPO Pencil رونمایی کرده که نوک قابل تنظیمی را ارائه می‌کند تا در هنگام استفاده از آن حس طبیعی‌تری را تجربه کنید. این قلم دارای 4096 سطح حساسیت فشار است که از مکش مغناطیسی و شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. با یک‌ شارژ کامل، این قلم می‌تواند به مدت 13 ساعت به‌طور مداوم کار کند.

صفحه‌کلید مغناطیسی هوشمند این تبلت، فاقد ترک‌پد است. اما با این‌حال، تا حدودی سعی می‌کند آن‌را با کلید Fn و کلید وظیفه جبران کند که می‌توان از آن برای انجام میانبرها در تبلت استفاده کرد.

نسخه ویژه OPPO Pad Artist

اوپو از اولین تبلت خود رونمایی کرد؛ با OPPO Pad آشنا شوید

نسخه دیگری از این تبلت به‌نام OPPO Pad Artist نیز در راه است که از یک روکش نقره‌ای متالیک دو رنگ سفارشی، شامل حکاکی الگوهای خاص در قسمت بالای پنل پشتی برخوردار است. این نسخه ویژه فقط در ترکیب رم و حافظه 256/8 گیگابایتی موجود خواهد شد.

قیمت و زمان عرضه

اوپو پد از تاریخ 3 مارس برای خرید در چین، قابل سفارش خواهد بود و جزئیات قیمت‌ دستگاه نیز به شرح ذیل است:

  • رم 6 گیگابایت + حافظه 128 گیگابایت – 363 دلار
  • 6 گیگابایت + 256 گیگابایت – 427 دلار
  • 8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 474 دلار

OPPO PAD Artist Edition

  • 8 گیگابایت + 256 گیگابایت – 553 دلار

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*