نوبیا Z40 PRO

نوبیا Z40 PRO معرفی شد؛ اولین گوشی اندرویدی با شارژ بی‌سیم مغناطیسی

گوشی پرچمدار نوبیا Z40 PRO معرفی شد. این اولین گوشی اندرویدی با فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی است. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت نوبیا زد ۴۰ پرو بیشتر آشنا شوید.

چند ساعت پیش، کمپانی نوبیا سرانجام از گوشی نوبیا Z40 Pro رونمایی کرد. این گوشی ۵۳۸ دلاری که در دو نسخه مشکی و نقره‌ای عرضه می‌شود، وزن ۱۹۹ گرمی دارد . ضخامتش ۸.۴۶ میلی‌متر است. این پرچمدار به یک نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با لبه‌هایی منحنی مجهز است که نرخ رفرش آن بین ۶۰ تا ۱۴۴ هرتز متغیر است و اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌کند.

نوبیا Z40 PRO

در زیر قاب این گوشی چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ نهفته است که از یک حافظه پرسرعت UFS 3.1 با رم LPDDR5 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در بنچمارک آنتوتو موفق به کسب امتیازی بیش از ۱ میلیون شده است. نوبیا زد ۴۰ پرو همچنین از اسپیکرهای دوگانه با فناوری Snapdragon Sound و DTS Sound پشتیبانی می‌کند که کیفیت صدای بسیار بالایی دارد.

نوبیا Z40 Pro برای مهار گرما از یک طراحی اتلاف گرمای با ۹ لایه‌ی مهر و موم شده‌ی سرد استفاده می‌کند. این طراحی تراشه‌‌های گرمایشی اصلی را از طریق مواد دافع گرما، پوشش می‌دهد. مجموع مساحت اتلاف گرما در زیر قاب این گوشی ۳۵ هزار میلی‌متر مربع است. این گوشی همچنین برای نخستین بار از یک میکرونانو حفره‌ای رده هوافضا با محفظه تغییر فاز استفاده می‌کند.

نوبیا Z40 Pro ؛‌ یک پرچمدار قابل احترام

پرچمدار جدید نوبیا از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت انرژی می‌گیرد که با توان ۸۰ واتی شارژ می‌شود. این دیوایس همچنین اولین گوشی اندرویدی در جهان لقب گرفته که فناوری شارژ بی‌سیم مغناطیسی را ارائه می‌کند. این فناوری، شبیه به شارژ بی‌سیم MagSafe در آیفون ۱۳ اپل است.

نوبیا Z40 PRO

در بخش دوربین، گوشی نوبیا از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز ۳۵ میلی‌متری (سنسور Sony IMX787) استفاده می‌کند. یک دوربین تله فوتو پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۹ برابری و یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی واید نیز آن را همراهی می‌کنند. در مجموع دوربین سه‌گانه این گوشی با لنز‌های ۱۴، ۳۵ و ۱۲۵ میلی‌متری به کاربران اجازه‌ی تجربه عکاسی با انواع فاصله‌های کانونی را می‌دهد. این سیستم دوربین همچنین از لرزشگیر اپتیکال تصویر دوگانه و فوکوس تمام پیکسل نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نوبیا زد ۴۰ پرو موتور تصویر جدید NEOVISION 11 را به خدمت گرفته و از یک سیستم رنگ تصویر انسان‌گرا برای طبیعی‌تر جلوه کردن رنگ‌های تصاویر استفاده می‌کند.

نوبیا Z40 PRO

گوشی جدید نوبیا برای عکاسی از اجرام آسمانی، از ۹ الگوریتم مختلف که در نسل گذشته آن هم حضور داشت استفاده می‌کند. نوبیا برای ارائه این قابلیت با رصدخانه ملی نجوم چین همکاری داشته است.

اما در بخش نرم افزاری، این گوشی از سیستم عامل جدید MyOS 12 استفاده می‌کند. صفحه قفل این گوشی با سبک و سیاق ورزش کوهنوردی طراحی شده که می‌تواند گام‌شمار در آن به شکل جالبی به نمایش درآید. فناوری Keep Alive در اپلیکیشن ACT می‌تواند فعالیت‌های گوشی در پس زمینه را بهتر زیر نظر بگیرد. در اینجا چندین پیشرفت نرم افزاری برای محافظت از حریم خصوصی کاربران نیز وجود دارد.

قیمت نوبیا زد ۴۰ پرو

گوشی نوبیا در چهار نسخه مختلف عرضه خواهد شد. اولی با ۸ گیگ رم +‌۱۲۸ گیگ حافظه ۵۳۸ دلاری است. دومین نسخه با همین میزان رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی ۵۸۶ دلار قیمت دارد. دو نسخه دیگر این گوشی نیز دارای ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگ حافظه داخلی هستند که اولی با قیمت ۶۳۳ و دومی با قیمت ۷۱۲ دلار عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*