تسلا مدل Y

تسلا مدل Y از پس تصادف با تریلی هم بر آمد؛ نجات معجزه‌ آسای راننده

یک راننده تسلا مدل Y بعد از تصادف با یک تریلی، از مرگ نجات پیدا کرده است؛ یک معجزه به تمام معنا! در ادامه شاهد توضیحات و تصاویر مربوطه باشید.

کانال یوتیوب Wham Baam Teslacam اخیراً ویدئویی را از تصادف‌های مختلف با خودروهای تسلا به اشتراک گذاشته است که در آن، یک تصادف عجیب و غریب به چشم می‌خورد. یک راننده تسلا مدل Y در کالیفرنیا پس از تصادف با یک تریلی، به طرز معجزه‌آسایی جان به سالم به در برده است.

تسلا مدل Y تصادفی

راننده مذکور که به‌عنوان NM مورد اشاره قرار گرفته، در بزرگراهی در سان لوئیس اوبیسپو، کالیفرنیا به سمت جنوب حرکت می‌کرد. باران شدید و جاده بسیار خیس بود و او نیز ترس از سر خوردن خودروی خود داشت. به همین دلیل، وی زیر حد مجاز سرعت و بدون استفاده از فناوری خودران مدل Y با نام اتوپایلت رانندگی می‌کرد. NM حتی به این نکته اشاره کرده است که تایرهای خودروی آن در وضعیت مناسبی قرار داشتند و فقط 25 هزار کیلومتر با آن‌ها طی شده بود.

علی‌رغم اینکه راننده تسلا مدل Y تمام جوانب احتیاط را رعایت کرده بود، نهایتاً کنترل خودرو را از دست داد و خودرو به طرف دیگر بزرگراه که انبوهی از خودروها در حال تردد بودند، منحرف شد. با این حال، تسلای او با فاصله خیلی کمی از خودروهای متعددی که جلوی راه آن قرار داشتند گذشت و نهایتاً فقط به قسمت عقب یک تریلی برخورد کرد.

تسلا مدل Y تصادفی

خوشبختانه، ناحیه تخریب‌پذیر (Crumple Zone) تسلا مدل Y به درستی وظیفه خود را انجام داد و کابین سالم باقی بماند. اگرچه آسیب شدیدی به این خودرو وارد شد، هیچ‌کس به‌صورت جدی مجروح نشد و گفته می‌شود پلیس راه، نیروهای امدادی و راننده یدک‌کش همگی از نجات تمامی افراد دخیل در این تصادف انگشت به دهان مانده بودند.

در نهایت، راننده تسلا مدل Y توصیه کرده است که مالکان خودروهای تسلا حتماً باید آهسته‌تر رانندگی کنند و در صورت امکان، سیستم بازیابی انرژی از ترمز (Regenerative Braking) را غیرفعال کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*