قابلیت جذاب Object Eraser

قابلیت جذاب Object Eraser گلکسی اس 22 برای سایر گوشی های سامسونگ عرضه شد

قابلیت جذاب Object Eraser که مختص گوشی‌های گلکسی اس ۲۲ بود، به گوشی‌های دیگر سامسونگ نیز اضافه شد. این قابلیت مربوط به ویرایشگر تصاویر است.

قابلیت نرم افزاری Magic Eraser گوگل که برای نخستین بار با گوشی‌های سری پیکسل ۶ رونمایی شد. این یک ویژگی ذاتی برای گوشی‌های گوگل است که تا پیش از آن فقط از طریق اپلیکیشن‌های متفرقه (معمولاً پولی) در اختیار کاربران قرار می‌گرفت. کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند یک شیء اضافه را از عکس‌های خود حذف کنند.

سامسونگ هم از گوگل الگوبرداری کرد و قابلیت جذاب Object Eraser را با عملکردی شبیه به مجیک ایریزر گوگل، همراه گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ خودش رونمایی کرد. و در حالی که تا پیش از انتشار یک بروزرسانی جدید این ویژگی فقط مختص پرچمداران جدید سامسونگ بود، به نظر می‌رسد که غول کره‌ای این ویژگی کاربردی را به گالری گوشی‌های قدیمی‌تر خودش نیز اضافه کرده است. هم دیگر گوشی‌های پرچمدار و هم میان‌رده سامسونگ می‌توانند جدا از بروزرسانی‌هایی که روی گوشی خود دریافت می‌کنند، از طریق یک آپدیت جدید که از طریق وب‌سایت سامسونگ منتشر شده، به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

قابلیت جذاب Object Eraser

سامسونگ با رابط کاربری One UI 4.1 روی گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۲ به کاربران اجازه می‌دهد سایه‌ها و بازتاب نور اضافه از روی تصاویر را از طریق اپلیکیشن گالری تصاویر گوشی خود حذف کنند. این ویژگی روی گوشی‌های قدیمی‌تر به صورت آزمایشی فعال شده بود، اما حالا با تمام گوشی‌هایی که One UI 4.0 به بعد را اجرا می‌کنند، به خوبی کار می‌کند.

بنابراین برای اینکه بتوانید شما هم از این قابلیت بهره‌مند شوید، باید مطمئن شوید که دستگاهتان به One UI 4.0 مجهز است. اگرچه شاید در آینده سامسونگ قابلیت نرم افزاری Object Eraser را به گوشی‌های مجهز به One UI 3.1 نیز اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

لیست تمام گوشی‌هایی که آپدیت اندروید 12 را دریافت خواهند کرد + تاریخ بروزرسانی

نحوه استفاده از قابلیت جذاب Object Eraser

برای استفاده از این ویژگی جذاب روی گوشی سامسونگ، شما ابتدا تصویر مورد نظر را در اپلیکیشن گالری تصاویر باز کنید، سپس از پایین تصویر روی آیکون قلم کلیک کنید تا ابزارهای ویرایش تصویر اجرا شوند. سپس روی منوی ساندویچی (سه نقطه روی هم) در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید. از اینجا روی گزینه “Labs” ضربه بزنید و مطمئن شوید که قابلیت‌های Reflection Eraser و Shadow Eraser فعال هستند. سپس به منوی ویرایش بازگردید و از این ابزارهای جدید استفاده کنید.