ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال

ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال روانه بازار شد؛ مشخصات MVM X22 IE جدید چیست؟

مدیران خودرو به تازگی عرضه محدود ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال را در نمایندگی های خود آغاز کرده است. مشخصات این خودرو و امکانات رفاهی آن را در ادامه بخوانید.

از جمله خودروسازهایی که فعالیت درخشانی طی سال‌های اخیر داشته می‌توان به مدیران خودرو اشاره کرد. این گروه خودروسازی توانسته به کمک مونتاژ خودروهای چینی جایگاه نسبتا خوبی در بازار داشته باشد. اکنون پس از گذشت مدت‌ها شاهد عرضه ایکس 22 یا ایکس 22 پرو هستیم و چند روزی می‌شود که تبلیغات پیرامون این کراس اوور شروع شده است.

ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال در نمایندگی های مدیران خودرو

نام جدید کراس اوور مدیران خودرو ایکس 22 پرو IE یا ایکس 22 پرو جدید است. سال جاری سال خوبی برای مدیران خودرو بوده چرا که سر و سامانی به لیست محصولات خود داده و در کنار آن برند جدیدی را نیز وارد میدان رقابت‌ها کرده است.

ام وی ام ایکس 22 پرو آپشنال

حدود چند ماه پیش این شرکت موفق به رونمایی ایکس 22 پرو شد و اکنون نسخه جدید این کراس اوور را با نام ایکس 22 پرو IE روانه بازار می‌کند که هم امکانات و آپشن‌های بیشتری دارد و هم مشکلات و ایرادهای نسخه قبلی را مرتفع کرده است. اگر بخواهیم دقیق‌تر نگاه کنیم، این خودرو همان نسخه آپشنال ایکس 22 پرو خواهد بود.

X22 پرو جدید آپشن‌های جدیدی مانند گرمکن صندلی جلو، آیینه بغل برقی و استارت بدون کلید خواهد داشت. آن طور که خود مدیران خودرو اعلام کرده، هم‌اکنون در نمایندگی‌های مجاز این کمپانی فروش محدود آن آغاز شده است. یکی دیگر از خودروهای این گروه خودروسازی نیز ام وی ام ایکس 33 نسخه اتومات اسپرت با امکانات و آپشن‌های بیشتر است.

MVM X33 SPORT دارای امکاناتی نظیر رادار دنده عقب، دوربین دنده عقب داینامیک، گارد جلو و عقب، رکاب جانبی، سانروف دو حالته، گرم کن صندلی، فرمان برقی، تریم داخلی جدید و گیربکس دوحالته اکو و اسپرت است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*