اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای چیست و چگونه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را خریداری کنیم؟

در ادامه آپشن‌های اضافه‌ای که با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای در اختیار کاربر قرار می‌گیرد را بررسی و ارزش خرید آن را مشخص خواهیم کرد.

اسپاتیفای یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سرویس‌های استریم موسیقی در دنیاست که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. بانک موسیقی این سرویس به قدری گسترده و بزرگ طراحی شده که به ندرت می‌توانید در آن آهنگ مورد نظرتان را پیدا نکنید. آرتیست‌های مختلف در سبک و ملیت‌های گوناگون – حتی ایرانی – در این اپلیکیشن آثار خود را به اشتراک می‌گذارند تا طرفدارانشان بدون کمترین دردسر بتوانند آن‌ها را دنبال کنند.

تمامی کاربران بدون پرداخت هرگونه وجه می‌توانند از نسخه رایگان اسپاتیفای استفاده کنند، اما آن نسخه محدود خواهد بود و گرچه ویژگی‌های زیادی را با خود به همراه دارد ولی برای استفاده از برخی قابلیت‌های کلیدی می‌بایست دست به خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای بزنید. در ادامه این مطلب از گجت نیوز به مقایسه و بررسی نسخه رایگان و پریمیوم اسپاتیفای می‌پردازیم و ارزش خرید این برنامه را زیر ذره‌بین می‌بریم. با ما همراه باشید.

خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای چه امکاناتی به همراه دارد؟

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

کاربرانی که از نسخه دسکتاپ اسپاتیفای استفاده می‌کنند می‌توانند آهنگ مورد علاقه‌شان را انتخاب کرده و پخش کنند. البته در این میان هر از گاهی تبلیغات نیز پخش می‌شود که به مرور می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما در نسخه موبایل – که اکثر مردم از همین نسخه استفاده می‌کنند – اوضاع به کلی متفاوت بوده و محدودیت‌های بسیاری پیش روی کاربر خواهد بود. در ادامه به ترتیب تفاوت اشتراک پریمیوم اسپاتیفای با اشتراک رایگان این برنامه را مورد بحث قرار می‌دهیم.

در نسخه رایگان اسپاتیفای شما می‌توانید به تمامی آهنگ‌ها دسترسی داشته باشید اما برای این کار مجبور هستید تا به پلی لیست تهیه شده توسط اسپاتیفای گوش بدهید تا در نهایت آهنگ مورد نظر شما نیز پخش شود. این در حالی است که در نسخه پریمیوم به صورت آنی می‌توانید همان آهنگ مورد نظرتان را پیدا کرده و پخش کنید، بدون هرگونه اجبار برای شنیدن موسیقی‌های دیگر.

شاید فکر کنید که در نسخه رایگان برای رسیدن به آهنگ مورد نظرتان از میان پلی لیستی که به شما تحمیل شده می‌توانید به راحتی دکمه Skip را زده و به آهنگ بعدی بروید؛ اما باید بدانید در هر ساعت تنها 6 بار می‌توانید یک آهنگ را Skip کنید و پس از آن دیگر این دکمه فعال نخواهد بود. بدین ترتیب بایستی به آهنگ‌های دیگر گوش بدهید و تا پخش شدن آهنگ مورد علاقه‌تان صبر کنید. این محدودیت به هیچ‌وجه در نسخه پریمیوم وجود ندارد و می‌توانید در هر لحظه و به تعداد دلخواهتان آهنگ را تعویض کنید.

مهم‌ترین تفاوت اسپاتیفای رایگان و پریمیوم

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

در نسخه رایگان اسپاتیفای حتما باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و گاهی اوقات نوسانات سرعت اینترنت باعث می‌شود تا قسمتی از آهنگ دانلود نشود و برای گوش دادن به ادامه آن مجبور شوید چند دقیقه صبر کنید. اما با خرید اشتراک اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید تا حتی در زمان‌هایی که به اینترنت دسترسی ندارید یا در هواپیما نشسته‌اید هم بتوانید به آهنگ‌های محبوبتان گوش بدهید. همچنین در حالت رایگان امکان شنیدن رادیو Spotify وجود ندارد و نمی‌توانید به فایل‌های Local چیز جدیدی اضافه کنید.

اسپاتیفای علاوه بر سرویس استریم و پخش موسیقی، نوعی شبکه اجتماعی نیز محسوب می‌شود و کاربران می‌توانند دوستان خود را پیدا کرده و آن‌ها را دنبال کنند. این ویژگی در نسخه رایگان در دسترس نبوده و تنها کسانی که اشتراک پولی اسپاتیفای را در اختیار دارند می‌توانند با یکدیگر در برنامه در ارتباط باشند.

حتی کیفیت پخش موسیقی در دو اکانت رایگان و پریمیوم نیز با یکدیگر تفاوت دارند. در حالت رایگان کیفیت موسیقی 96 کیلوبیت بر ثانیه است که در صورت انتخاب کیفیت بالاتر، می‌توانید آهنگ‌ها را با کیفیت 160 کیلوبیت گوش کنید. اما با خرید اکانت اسپاتیفای آهنگ‌ها با کیفیت 320 کیلوبیت پخش می‌شوند و در صورتی که هدفون‌های با کیفیتی داشته باشید می‌توانید از موسیقی نهایت لذت را ببرید.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

مزایای خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

  • امکان پخش مختلط (Shuffle) آهنگ‌ها
  • حذف تبلیغات آزاردهنده صوتی یا بنری اسپاتیفای
  • امکان رد کردن آهنگ‌ها (Skip) به صورت نامحدود
  • امکان دانلود و پخش آفلاین آهنگ‌ها و پادکست‌ها
  • پخش و دانلود با بالاترین کیفیت ممکن یعنی ۳۲۰ Kbps
  • حمایت 100 درصد قانونی مالی از هنرمندان
  • پیشنهادات هوشمند موسیقی بر اساس علایق شما
  • امکان استفاده و پخش آهنگ روی دستگاه‌های دیگر

چگونه اشتراک پریمیوم قانونی اسپاتیفای را بخریم؟

وبسایت‌های فارسی و ایرانی زیادی وجود دارند که اشتراک پریمیوم اسپاتیفای را با قیمت‌های گوناگون به فروش می‌رسانند. این اشتراک‌ها به صورت کرک شده یا قانونی فروخته می‌شوند و معمولا اشتراک‌های کرک شده قیمت بالایی ندارند. اما با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای به صورت قانونی، پرداخت با واحد دلار آمریکا انجام می‌شود و طبیعتا قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

یکی از وبسایت‌هایی که اشتراک اسپاتیفای را به فروش می‌رساند فراسیب بوده و توانسته مشکلات رایج اکانت‌های پریمیوم را با فروش کاملا قانونی آن‌ها برطرف کند. بدین ترتیب مشکلاتی نظیر حذف شدن از  Family، لیمیت شدن اکانت، از بین رفتن پلی‌لیست‌ها و غیره مرتفع شده‌اند و به صورت تضمین شده و با خیال راحت می‌توانید از اسپاتیفای استفاده کنید.

نکات مهم خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای از فراسیب

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای فراسیب روی اکانت شخصی خریداران فعال می‌شود یا در صورتی که اکانت نداشته باشید، کارشناسان فروش فراسیب می‌توانند برای شما به صورت رایگان اکانت بسازند و با اشتراک پریمیوم به شما تحویل بدهند.

اشتراک اسپاتیفای در دو ریجن آمریکا و رندوم (شانسی) به فروش می‌رسد و مدت اشتراک ۱ ماهه، ۳ ماهه، ۶ ماهه و ۱۲ ماهه خواهد بود. ریجن آمریکا کامل‌ترین مجموعه موسیقی‌ها را خواهد داشت و پادکست‌ها در تمامی ریجن‌ها در دسترس هستند.

به منظور جلوگیری از لیمیت شدن اکانت و قانون اسپاتیفای مبنی بر محدودیت تغییر Family به صورت دو بار در یک سال، پیشنهاد می‌کنیم اشتراک 6 ماهه را خریداری کنید تا علاوه بر جلوگیری از مشکلات احتمالی آتی، در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی کنید.

پس از خرید اشتراک پولی اسپاتیفای از فراسیب، تنها در عرض یک الی شش ساعت اکانت پریمیوم شما فعال می‌شود. البته این مدت زمان به طور نرمال کمتر از سه ساعت طول خواهد کشید و در همان روز می‌توانید از اشتراک ویژه خود استفاده کنید.

اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

سخن پایانی

استفاده از اسپاتیفای به دلیل گسترده بودن بانک موسیقی و همچنین راحتی استفاده از آن روز به روز در حال افزایش است و با تهیه یک اشتراک پریمیوم می‌توانید از تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های این برنامه استفاده کنید. بالاترین کیفیت موسیقی، رد کردن آهنگ‌ها، حذف کامل تبلیغات و دانلود آهنگ‌ها تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های اشتراک پریمیوم این سرویس برشمرده می‌شوند که ارزش خرید این اشتراک را بالا می‌برند و فراسیب با ارائه اشتراک قانونی و مطمئن، گام بزرگی را برای راحتی کاربران ایرانی اسپاتیفای برداشته است.

ناگفته نماند اسپاتیفای رقیب سرسختی برای اپل موزیک نیز به حساب می‌آید که این اشتراک را هم می‌توانید از سایت فراسیب تهیه بفرمایید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*