ماکت بتموبیل جدید بتمن

نگاهی نزدیک به بتموبیل جدید بتمن؛ خودرو 650 اسب بخاری شوالیه تاریکی را در این ویدیو ببینید

بتموبیل جدید بتمن با قدرت 650 اسب بخار قرار است در فیلم «The Batman 2022» با بازی رابرت پتینسون، حسابی گرد و خاک به پا کند.

کمپانی فیلمسازی برادران وارنر بروس (WB) در یک اقدام نمایشی و با ساختن نماد کوچکی از مخفیگاه بتمن (Batcave) به استقبال طرفداران این فیلم هیجان انگیز رفتند. در این مکان که بیشتر به یک نمایشگاه شبیه است، وسایل زیادی از فیلم The Batman 2022 را شاهد هستیم. اما شاید  جذاب‌ترین قسمت نمایشگاه، به بتموبیل جدید بتمن، مربوط می‌شود. در دنیای کمیک‌ها و شهر گاتهام، بتموبیل (Batmobile)، خودرو اختصاصی بتمن است که ماموریت‌های نفس گیر خود را به وسیله آن انجام می‌دهد.

معرفی خودرو جدید بتمن، نسخه مخصوص فیلم The Batman 2022

بتموبیل جدید بتمن برای فیلم THE BATMAN 2022

طبق اطلاعات به دست آمده، چهار نسخه از این خودرو برای صحنه‌های اکشن فیلم به تولید رسیده اما قرار نیست تمام آن‌ها در طول فیلم رانده شوند. معمولا خودروها در اکثر فیلم‌های اکشن بر روی ماشین‌های به اصطلاح «خودرو بر» سوار می‌شوند و خودرو دوم، وظیفه حمل ماشین اصلی و خلق صحنه‌ها را به عهده دارد.

بتموبیل جدید بتمن برای فیلم THE BATMAN 2022

اما خودرویی که در این نمایشگاه قرار داده شده، خودش به طور مستقیم در فیلم نقش دارد و برای صحنه‌های آن، خبری از ماشین باربر نیست. در حال حاضر فقط می‌دانیم که پیشرانه این نسخه از بتموبیل جدید بتمن، از نوع 8 سیلندر خورجینی است و 650 اسب بخار قدرت دارد. البته قبلا این خودرو را در تریلرهای رسمی The Batman 2022 دیده بودیم اما اکنون می‌توانیم نگاه بسیار نزدیکی به آن داشته باشیم.

بتموبیل جدید بتمن برای فیلم THE BATMAN 2022

برای مثال، دریچه‌های هوای سیلندرها در این فیلم کاملا واضح است و انتظار داریم که در صحنه‌های تعقیب و گریز، خروج زبانه‌های آتش را  داشته باشیم. در ادامه می‌توانید فیلم کامل نمایشگاه فیلم بتمن 2022 را تماشا کنید.

نسخه مخصوص RC بتموبیل جدید بتمن

ماکت بتموبیل جدید بتمن

همچنین نسخه ماکت بتموبیل جدید بتمن هم برای طرفداران دو آتشه بتمن موجود است. این ماکت، یک ماشین کنترلی RC است و از 1360 تکه و در ابعاد 1:10 به طول 45 سانتی متر ساخته شده.

ماکت بتموبیل جدید بتمن

همچنین قیمت ماکت بتموبیل جدید بتمن، در حدود 500 دلار خواهد بود. در ادامه می‌توانید فیلم معرفی ماکت مخصوص فیلم بتمن 2022 را تماشا کنید.

این فیلم قرار است سال‌های ابتدایی تبدیل شدن بروس وین به کاراکتر بتمن را نمایش دهد. بنابراین احتمالا بتمن بسیار خشنی را خواهیم دید که روی رفتار خود، کنترل زیادی ندارد. رابرت پتینسون در نقش بتمن و زوئی کراویتز در نقش کت وومن، قرار است شخصیت‌های اصلی فیلم بتمن 2022 باشند. این فیلم در تاریخ 13 اسفند امسال به روی پرده سینماها خواهد رفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*