دستگاه تهویه مطبوع هوای Next One ال جی : نسیم مفرح جان و افزاینده سلامتی

یکی از مهمترین دغدغه‌ های انسان سلامتی است. بنابراین شرکت‌ها و تولیدکنندگان موفق نیز تلاش می‌کنند تا محصولات ممتاز خود را با این دیدگاه جهانی تولید کنند. ال‌جی هم در راستای تولید محصولاتی منطبق بر استانداردهای سلامتی، دستگاه تهویه مطبوع هوای Next One را ارائه می‌کند. فناوری پلاسمستر، سیستم‌های مدرن فیلتراسیون ال‌جی و پاک‌کنندگی خودکار پلاسمستر از سلامتی کاربران Next One مراقبت می‌کند

قابلیت Perfect Health Care که مهمترین ویژگی سلامتی‌افزای Next One است توسط بسیاری از مؤسسات حقوق مصرف‌کنندگان تأیید شده است. فناوری پلاسمستر، سیستم‌های مدرن فیلتراسیون ال‌جی و پاک‌کنندگی خودکار پلاسمستر به خوبی از سلامتی کاربران این دستگاه‌ها مراقبت می‌کند.

فناوری پلاسمستر: بدون میکروب و باکتری تنفس کنید

سیستم یونیزه‌کننده پلاسمستر که توسط شرکت بین‌المللی تست محصولات اینترتک گواهی شده است ۹۹.۹ درصد از باکتری‌ها را در عملکردی ۳۰ دقیقه‌ای از بین می‌رود. فرآیند یونیزه‌کنندگی در نابود کردن میکروب‌ها، گرده گل‌ها، قارچ‌ها و ذرات خطرناکی که در موهای حیوانات خانگی دارند بی‌نظیر است.

فیلتر محافظتی دو لایه: هوایی بدون گرد و خاک

فیلتر محافظتی دو لایه ذرات گرد و غبار و بیماری‌زایی که بالای ۱۰ میکرومتر هستند را جذب می‌کند. این عمل باعث می‌شود تا هوا تازه‌تر شود و باکتری‌ها نابود شوند. کارایی این قابلیت توسط شرکت معتبر تست FITI تأیید شده است.

پاک‌کنندگی خودکار پلاسمستر: باد خنک بدون بوی نامطبوع

قابلیت پاک‌کنندگی خودکار پلاسمستر بوهای نامطبوع را از مبدل حرارتی می‌زداید. این کار با استفاده از خشک‌کردن مبدل حرارتی با یون‌های پلاسمستر و استریل‌سازی محفظه داخلی دستگاه تهویه مطبوع انجام می‌شود.

منبع : LG

{ پایان رپورتاژ آگهی }

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*