گرن توریسمو 7

مقایسه گرافیک بازی گرن توریسمو 7 با دنیای واقعی؛ نتیجه حیرت انگیز است + ویدیو

تیزر جدید بازی گرن توریسمو 7 منتشر شد. شرکت سازنده در این تیزر گرافیک بازی Gran Turismo 7 را با دنیای واقعی مورد مقایسه قرار داده که در ادامه می‌توانید این ویدیو شگفت‌انگیز را تماشا کنید.

بازی محبوب گرن توریسمو 7 به زودی در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ برای کنسول پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه خواهد شد. در همین راستا استودیو ژاپنی پولی‌فونی دیجیتال (Polyphony Digital) با انتشار یک تیزر جدید گرافیک گیم پلی بازی Gran Turismo 7 را با دنیای واقعی مورد مقایسه قرار داده که نتیجه کار بسیار حیرت‌انگیز است.

مقایسه گرافیک بازی گرن توریسمو 7 با دنیای واقعی

بسیاری از گیمرها در سراسر جهان منتظر انتشار بازی Gran Turismo 7 روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 خود هستند و اکنون انتشار تیزر جدید این بازی محبوب آنها را به وجد آورده است. در واقع استودیو ژاپنی پولی‌فونی دیجیتال در این تیزر جدید گرافیک بازی گرن توریسمو 7 را با ویدیو واقعی ضبط شده از رانندگی در پیست مسابقه مورد مقایسه قرار داده است که نتیجه آن بسیار شگفت‌انگیز است.

در این ویدیو، در بخش بالا شاهد گیم پلی بازی Gran Turismo 7 در زمان اجرا روی کنسول پلی استیشن 5 هستیم و در بخش پایینی آن نیز ویدیوی واقعی ضبط شده از رانندگی در پیست را مشاهده می‌کنید. استودیو ژاپنی پولی‌فونی دیجیتال با انتشار این تیزر جدید گرافیک بی‌نظیر این بازی را به رخ کشیده است.