اپلیکیشن Mimoji شیائومی

دانلود اپلیکیشن Mimoji شیائومی برای تمام گوشی‌های اندرویدی؛ با زبان کاراکتر‌ها صحبت کنید

شما می‌توانید اپلیکیشن Mimoji شیائومی را روی تمام گوشی های اندرویدی بازار نصب کنید و از قابلیتی مثل memoji اپل (کاراکترهای متحرک) لذت ببرید.

احتمالاً با قابلیت جذاب memoji در iOS اپل آشنا هستید که شما را در قالب یک ایموجی متحرک نشان می‌دهد و می‌توانید در قالب چهره‌ی‌ آن صحبت کنید. اما آیا می‌دانید رابط کاربی MIUI شیائومی هم چنین قابلیت مشابهی را به نام Mimoji دارد؟ این قابلیت نسخه کپی شده از مموجی اپل است؛ با این تفاوت که برای استفاده نیاز به هیچ چیز خاصی ندارد.

اپلیکیشن Mimoji شیائومی با چند کاراکتر پیش‌فرض مثل خوک، روباه و پاندا همراه است. این قابلیت همچنین به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود یا دوستانتان را هم بسازید و از آن استفاده کنید؛ اگرچه برای استفاده از کاراکتر خودتان حتماً باید از یک گوشی شیائومی با رابط کاربری MIUI استفاده کنید. در غیر این صورت، هر گوشی اندرویدی که داشته باشید، می‌توانید اپلیکیشن میموجی شیائومی را روی آن نصب کرده و با چهره کاراکترها، ویدیوهای کوتاه سرگرم‌کننده بسازید.

نصب اپلیکیشن Mimoji شیائومی روی گوشی‌های اندرویدی

نصب اپلیکیشن Mimoji بسیار ساده است. فقط کافیست از طریق لینک زیر، فایل APK آن را دانلود کنید و سپس روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود برنامه Mimoji

بعد از اینکه فایل را دانلود کردید، روی آن ضربه بزنید تا فرآیند نصب آغاز شود. در صورت لزوم شما باید «نصب اپلیکیشن از منابع ناشناخته» را روی گوشی خود فعال کنید. اگر نمی‌دانید که این گزینه را باید از کجا فعال کنید، کافیست وارد صفحه تنظیمات گوشی خود شده و عبارت unknown source را وارد کنید. سپس گزینه‌ی مورد نظر را فعال کنید.

بعد از نصب وقت آن رسیده که اپلیکیشن را اجرا کنید. سپس دوربین گوشی را جلوی صورت خود بگیرید و یکی از کاراکترهایی که در پایین صفحه وجود دارد را انتخاب کنید. حالا با حرف زدن، کاراکتر شروع به صحبت کردن به جای شما خواهد کرد.

اپلیکیشن Mimoji شیائومی

با فشار دادن دکمه قرمز رنگ پایین صفحه می‌توانید ویدیوی کوتاهی را ضبط کنید و برای دوستانتان ارسال کنید. شما حتی می‌توانید صدای‌تان را هم به زن، مرد و یا به شکل کارتونی تغییر دهید.

اپلیکیشن Mimoji شیائومی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*