بوگاتی ویرون

مانی خوشبین، کلکسیونر ایرانی از بوگاتی ویرون دل خوشی ندارد!

مانی خوشبین، یکی از ثروتمندان ایرانی الاصل که تاجر و کلکسیونر ایرانی خودروهای لوکس است قصد دارد بوگاتی ویرون خود را بفروشد و از آن راضی نیست.

در دنیای خودروهای لوکس همواره انسان‌های ثروتمندی حضور دارند که از عاشقان ایجاد کلکسیون هستند و اصطلاحا به آنها کلکسیونر گفته می‌شود. یکی از خودروهای گران قیمت و لوکسی که می‌توان یافت، بوگاتی است و به خصوص برخی از مدل‌های آن به قدری تک هستند که هر ثروتمندی رغبت به خرید آن پیدا نمی‌کند.

کلکسیونر ایرانی می‌خواهد بوگاتی ویرون خود را بفروشد

مانی خوشبین یکی از ثروتمندانی است که اصالتاً ایرانی است و شغل وی تاجر املاک و یوتیوبر است. وی از مدت‌ها پیش اقدام به جمع آوری کلکسیون بسیار گران قیمتی برای خود کرده و یکی از کلکسیونرهای ابرقدرت جهان است. حالا خوشبین قصد دارد یکی از خودروهای خود را بفروشد!

یکی از خودروهای بوگاتی به نام بوگاتی ویرون در سال 2006 به تولید رسید. نسخه‌ای که دست مانی خوشبین است، نسخه چهل و یکم این خودرو است و دوازدهمین بوگاتی ویرونی است که برای بازار ایالات متحده ساخته شده است. کلکسیونرهای دیگر می‌دانند که بوگاتی ویرون مانی خوشبین از بهترین نمونه‌های موجود است زیرا وی در نگهداری و حفاظت از خودروهای خود نهایت دقت را به عمل می‌آورد. کلکسیونرهای بسیاری وجود دارند که عاشق جمع‌آوری و نگهداری خودروهای لوکس هستند. می‌توانید لیست خودروهای دیوید بکهام یا لیست خودروهای گوردون رمزی را در گجت نیوز ببینید.

بوگاتی ویرون

تنها مشکلی که این خودرو دارد، ایمن نبودن آن به هنگام رانندگی است. با تمامی مشکلاتی که در حال حاضر برای بوگاتی ویرون 2006 وجود دارد، مانی خوشبین برای آن قیمت یک میلیون دلاری را پیشنهاد می‌کند. از جمله مشکلاتی که در گزارش سال 2021 این خودرو آمده می‌توان به باز نشدن بال عقب آن و نشت رادیاتور مایع خنک کننده آن اشاره کرد و همچنین در این گزارش قید شده که نمی‌توان با آن در جاده به رانندگی پرداخت.

البته این کلکسیونر ایرانی‌الاصل ذکر کرده که تاکنون هزینه‌های زیادی برای تعمیر آن کرده و با این وجود هزینه تعمیر بال عقب و رادیاتور آن را نیز متقبل خواهد شد. به گفته خوشبین به شرکت بوگاتی اعلام کرده که خودروی وی نیاز به یک رادیاتور جدید دارد. وی با مقایسه بوگاتی ویرون و شیرون هرمسی که هم اکنون دارد، عملکرد آن را ساده و شخصی‌سازی توصیف کرده است.

بوگاتی ویرون

مانی خوشبین، این میلیاردر ایرانی-آمریکایی تاکنون 322 کیلومتر با آن رانده است و دومین مالک این بوگاتی محسوب می‌شود. البته گفتنی است که مالک قبلی این خودرو با آن 22209 هزار کیلومتر رانده است. پیش‌تر تایرهای قدیمی روی این ویرون نصب بود، اما به گفته خوشبین وی تایرهای این بوگاتی را با میشلن PAX عوض کرده است.

ناگفته نماند که قدرت این خودرو توسط یک موتور 8 لیتری توربوشارژ W16 تأمین می‌شود و می تواند حداکثر قدرت 978 اسب بخار را توسط جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه ریکاردو به هر چهار چرخ منتقل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*