هواوی میت بوک E

هواوی میت بوک E معرفی شد؛ هم لپتاپ هم تبلت با نمایشگر OLED

لپ تاپ/تبلت هواوی میت بوک E با نمایشگر OLED در نمایشگاه MWC 2022 برای بازار اروپا معرفی شد. در ادامه مشخصات Matebook E را مشاهده کنید.

هواوی طی نمایشگاه MWC 2022 از یک لپ تاپ 2 در 1 جدید با نام هواوی میت بوک E رونمایی کرده که از نمایشگر OLED برخوردار است. این دستگاه ابتدا چند ماه قبل در چین به عرضه رسید و حالا به بازار اروپا راه پیدا خواهد کرد.

هواوی میت بوک E

نمایشگر OLED میت بوک E با اندازه 12.6 اینچی، تا 90 درصد از سطح جلوی دستگاه را در بر می‌گیرد تا شاهد حاشیه‌هایی باریک باشیم. همچنین از نسل دوم قلم M-Pencil هواوی پشتیبانی می‌کند. رزولوشن این نمایشگر 2560 در 1600 است و روشنایی آن به 600 نیت و تراکم پیکسلی آن به 246 پیکسل در اینچ می‌رسد.

هواوی میت بوک E بسیار فشرده و جمع و جور بوده و طوری طراحی شده است تا حمل و نگه‌داری آن در دست آسان باشد. این لپ تاپ با ضخامت فقط 7.99 میلی‌متر، به باریکی یک گوشی هوشمند است و به لطف لبه‌های منحنی‌اش، کاربر می‌تواند به راحتی آن را برای مدتی قابل توجه در دست بگیرد.

هواوی میت بوک E

میت بوک E از یک پردازنده اینتل Core نسل یازدهمی (Core i5 ،Core i3 یا Core i7)، کارت گرافیک اینتل Iris X، رم حداکثر 16 گیگابایت، حافظه 512 گیگابایتی و ویندوز 11 بهره می‌برد. ضمن اینه پشتیبانی چندلمسی را برای مواردی مثل زوم‌کردن به دنبال می‌آورد.

هواوی میت بوک E با یک کیبورد جداشدنی، باریک و با حاشیه بسیار کم به علاوه یک ترک‌پد همراه است و یک پایه چندزاویه‌ای در پشت دارد. درون این لپ تاپ 4 اسپیکر برای صدای فراگیر و چهار میکروفون تعبیه شده است که با همدیگر نویز محیط طی تماس‌های تصویری را حذف می‌کنند.

هواوی میت بوک E

لپ تاپ 2 در 1 هواوی دارای یک پورت UBS-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4 و DisplayPort است و از حداکثر دو نمایشگر 4K پشتیبانی به عمل می‌آورد. علاوه بر این، دکمه پاور دارای یک سنسور اثر انگشت داخلی است تا به راحتی بتوان قفل لپ تاپ را باز کرد.

هواوی میت بوک E مشابه سایر محصولات هواوی که طی MWC 2022 معرفی شده است، بخشی از اکوسیستم محصولات این شرکت چینی خواهد بود. کاربران با قابلیت سوپر دیوایس (Super Device) می‌توانند به راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل به هدفون یا گوشی خود جهت به اشتراک بگذاری فایل‌ و ارسال و دریافت پیام متصل بشوند.

هواوی میت بوک E

هواوی مدل‌های و قیمت‌های متعددی را برای لپ تاپ جدید خود در نظر گرفته است. ضعیف‌ترین مدل‌های میت بوک E، مدل 731 دلاری با پردازنده Core i3، رم 8 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی و مدل 956 دلاری با پردازنده Core i5، رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی هستند. هیچ‌کدام از این مدل‌ها با «کیبورد آهن‌ربایی هوشمند» (Smart Magnetic Keyboard) عرضه نخواهند شد.

با این حال، دو مدل قدرتمندتر با رم 16 گیگابایت، پردازنده Core i5 یا Core i7، حافظه 512 گیگابایتی و کیبورد هوشمند هواوی روانه بازار می‌شوند. مدل دارای پردازنده Core i5 با قیمت 1351 دلار و مدل دارای پردازنده Core i7 با قیمت 1576 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*