نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro

نسخه 2022 لپ تاپ هواوی MateBook X Pro ، تلفیق قدرت و زیبایی است

هواوی در نمایشگاه MWC 2022 از نسخه 2022 لپ تاپ هواوی MateBook X Pro رونمایی کرد. در ادامه مشخصات هواوی میت بوک ایکس پرو 2022 را مشاهده کنید.

هواوی طی نمایشگاه MWC 2022 از نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro به‌عنوان لپ تاپ پرچمدار جدید خود پرده برداشت که تمام نیازهای کاربر از یک لپ تاپ مدرن همه‌کاره را برطرف خواهد کرد.

نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro

بدون شک یکی از برجسته‌ترین نکات این لپ تاپ جدید، طراحی آن است. میت بوک ایکس پرو 2022 تنها 5.44 میلی‌متر ضخامت و حدود 1.3 کیلوگرم وزن دارد. نمایشگر 14.2 اینچی این لپ تاپ با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک، 92.4 درصد از سطح دستگاه بر می‌گیرد.

نمایشگر هواوی MateBook X Pro دارای رزولوشن 3120 در 2080 با تراکم پیکسلی 264 پیکسل در اینچ است و مهم‌تر از آن، اولین نمایشگر لپ تاپ هواوی با پشتیبانی از بیش از 1 میلیارد رنگ به شمار می‌رود. هواوی وعده رنگ‌هایی زنده و دقیق را داده است. علاوه بر این، نرخ تازه‌سازی این نمایشگر تا 90 هرتز می‌رسد که نمایش واضح و روان تصاویر متحرک را به دنبال خواهد داشت.

نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro

هواوی جهت افزایش بازدهی هواوی MateBook X Pro، یک سیستم خنک‌کننده جدید را توسعه داده که متشکل از دو فن با طراحی بال کوسه‌مانند و دو محفظه بخار است که کنار هم لپ تاپ را خنک نگه می‌دارند، ولی کمترین صدای ممکن را تولید می‌کنند.

هواوی میت بوک ایکس پرو مجموعاً از 6 اسپیکر برخوردار است و دو ووفر تعبیه‌شده در آن، به تولید صدایی بم و فراگیر به‌جای صدایی نازک و زیر کمک می‌کنند. چهار میکروفون موجود نیز نویز محیط طی تماس‌ها را به حداقل می‌رسانند.

نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro

هواوی MateBook X Pro مجهز به یک پردازنده نسل یازدهمی Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه NVMe PCIe SSD با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت است که سرعتی فوق‌العاده بالا را برای این لپ تاپ تضمین می‌کند.

یکی از تغییرات مثبت نسبت به نسل قبلی، انتقال وب‌کم به جای درست آن است. وب‌کم دیگر داخل یک دکمه کیبورد نیست. وب‌کم 720p حالا در حاشیه بالای لپ تاپ جای گرفته است؛ مثل یک لپ تاپ کاملاً عادی. ترک‌پد بزرگ چندلمسی هم بهبود پیدا کرده و اکنون شامل قابلیت‌های جدیدی می‌شود؛ مثلاً قابلیت گرفتن اسکرین شات با دو ضربه سریع و بالا کشیدن انگشت روی دو گوشه چپ و راست جهت تنظیم صدا و روشنایی صفحه. در زمینه پورت‌ها نیز باید گفت که MateBook X Pro از 4 پورت USB-C با قابلیت شارژ بهره‌مند است.

نسخه 2022 هواوی MateBook X Pro

هواوی MateBook X Pro دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه، با قیمت 1899 یورو معادل 2114 دلار آمریکا در اروپا عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*