سامسونگ گلکسی A03

سامسونگ گلکسی A03 با دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی ارزان قیمت سامسونگ گلکسی A03 با دوربین دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر، طراحی مناسب و سایر مشخصات و امکانات زیر معرفی شد.

سامسونگ یکی از گوشی‌های جدید سری گلکسی A خودش را در هند رونمایی کرد. گلکسی A03، نام اولین گوشی سال ۲۰۲۲ این خانواده است که انتظار می‌رود ارزش خرید بسیار بالایی داشته باشد. بعد از معرفی دو مدل گلکسی A03s و A03 Core، این سومین نسخه از سری A03 است که معرفی می‌شود. این گوشی به دوربین دوگانه پشتی، یک باتری بزرگ و قیمتی کاملاً رقابتی مجهز است.

مشخصات و امکانات سامسونگ گلکسی A03

گوشی گلکسی ای ۰۳ سامسونگ به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی با پنل TFT مجهز است که رزولوشن +HD برابر با ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل را ارائه می‌کند. از آنجا که این یک پنل TFT است، بنابراین نباید انتظار کیفیت بالا از زوایای دید وسیع را از آن داشته باشید. اما انجام وظایف روزانه به لطف فناوری دالبی اتموس در آن، بهبود خواهد یافت.

سامسونگ گلکسی A03

در زیر قاب این گوشی، چیپست Unisoc Tiger T606 نهفته که ۸ هسته با حداکثر فرکانس ۱.۶ گیگاهرتزی را ارائه می‌کند. ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی نیز در کنار این پردازنده حضور دارد. البته اگر ۶۴ گیگ فضای کافی برای شما نیست، خبر خوب اینکه می‌توانید با یک کارت حافظه microSD آن را به ۱ ترابایت ارتقا دهید.

در پشت قاب این گوشی ارزان قیمت دوربین دوگانه‌ای حضور دارد که شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی می‌شود. دومین سنسور، یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای کمک به تشخیص عمق است. برای عکاسی سلفی و مکالمات ویدیویی نیز سامسونگ یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را درون بریدگی بالای نمایشگر این گوشی قرار داده است که حالت‌های مختلفی مثل Beauty Mode و Smart Selfie Angle و همچنین Live Focus را ارائه می‌کند.

باتری به کار رفته در این گوشی ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است. اگرچه سرعت شارژ‌ آن اعلام نشده، ولی تصور می‌کنیم که ۱۰ واتی باشد. زیرا بعید است در یکی از ارزان قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ شاهد استفاده از فناوری شارژ سریع باشیم. در بخش نرم افزاری این گوشی نیز اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI 3.1 Core حضور دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*