وان پلاس Nord CE 2 5G

وان پلاس Nord CE 2 5G معرفی شد؛ نسخه ارزان قیمت وان پلاس نورد 2

شرکت وان پلاس امروز از جدیدترین گوشی خود از سری محبوب نورد رونمایی کرد. گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G، جدیدترین محصول این شرکت است که نسخه اقتصادی وان پلاس نورد 2 محسوب می‌شود.

وان پلاس حدود شش ماه پیش از گوشی وان پلاس Nord 2 5G رونمایی کرد. گوشی‌های سری نورد این شرکت معمولا هر سال جزو بهترین میان‌رده‌های بازار هستند که در مقایسه با قیمتشان، قابلیت‌های بسیاری دارند. حالا نسخه CE گوشی وان پلاس نورد 2 5G معرفی شده که از برخی ویژگی‌های اصلی گوشی وان پلاس نورد 2 بهره می‌برد اما دارای قیمتی پایین‌تر است.

مشخصات، تصاویر و ویژگی‌های وان پلاس Nord CE 2 5G

وان پلاس در مدل Nord CE 2 5G از صفحه نمایشی باکیفیت استفاده کرده است. این نمایشگر با اندازه 6.43 اینچی از نوع امولد است و خوشبختانه از نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند. باتری جدیدترین گوشی وان پلاس دارای ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی است و از شارژ سریع Super VOOC نیز پشتیبانی می‌کند.

قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی 900 5G است. این تراشه مدیاتک در گوشی وان پلاس نورد CE 2 5G با 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده است. حافظه داخلی گوشی جدید وان پلاس نیز 128 گیگابایت است. خوشبختانه این مدل از کارت حافظه میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کند. در زمان عرضه، وان پلاس نورد CE 2 5G به اندروید 11 و رابط کاربری Oxygen OS 11.3 مجهز است. احتمالا در آینده‌ای نزدیک، اندروید 12 نیز برای این گوشی OnePlus منتشر شود.

وان پلاس Nord CE 2 5G

نورد CE 2 5G وان پلاس کمی از نسخه اصلی باریک‌تر است و 7.8 میلی متر ضخامت دارد. با این حال وان پلاس موفق شده همچنان جک هدفون 3.5 میلی متری را حفظ کند. نکته قابل توجه این است که در وان پلاس نورد 2، خبری از جک هدفون و پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی نبود.

در زمینه دوربین شاهد مشخصاتی قابل قبول برای یک گوشی میان‌رده هستیم. دوربین اصلی وان پلاس نورد CE 2 5G به یک حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شده است. در کنار این حسگر، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

وان پلاس Nord CE 2 5G

دوربین سلفی OnePlus Nord CE 2 5G نیز 16 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی در وان پلاس نورد 2 5G یک حسگر 32 مگاپیکسلی بود.

قیمت و عرضه گوشی وان پلاس نورد CE 2 5G

گوشی وان پلاس Nord CE 2 5G در رنگ‌های خاکستری و آبی روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه این گوشی با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 349 یورو روانه بازار خواهد شد. فروش این گوشی در ماه آینده میلادی آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*