گوشی وان پلاس نورد 2

گوشی وان پلاس نورد 2 بار دیگر منفجر شد

خبرها از هند حاکی از آن است که گوشی وان پلاس نورد 2 – OnePlus Nord 2 بار دیگر منفجر شده و اینبار به یک وکیل و فعال هندی آسیب رسانده است.

نفرین گلکسی نوت 7 هنوز از بین نرفته و این بار گریبان‌گیر گوشی وان پلاس نورد 2 شده است. پیشتر شاهد اخبار مربوط به منفجر شدن باتری این گوشی بودیم و و حالا ظاهرا یک دستگاه دیگر از این مدل ناگهان در جیب یک مرد هندی آتش گرفته و منفجر شده است. این اتفاق باعث شده که وی آسیب ببیند.

انفجار گوشی وان پلاس نورد 2

گوشی وان پلاس نورد 2

اولین بار وب‌سایت LetsGoDigital متوجه این اتفاق شد و برای کسب اطلاعات بیشتر با فرد آسیب دیده تماس گرفت. گولاتی که یک وکیل و فعال اجتماعی هندی است در محل کار خود بود که ناگهان متوجه گرمای عجیبی در جیب کتش شد. او سریع کتش را درآورد ولی متاسفانه گوشی چند لحظه بعد منفجر شد.

همانطور که در تصاویر می‌بینید وان پلاس نورد 2 کاملا سوخته و گولاتی نیز دچار سوختگی شده است. وی این گوشی را در دوم شهریورماه سال جاری خریداری کرده بود.

گوشی وان پلاس نورد 2

آقای Gulati در پاسخ به Let’sGoDigital نوشت:

من حس می‌کنم که حکم مرگم (وان پلاس نورد 2) را در جیبم داشتم و خیلی خوشحالم که هنوز زنده هستم.

سومین انفجار در کمتر از 2 ماه

همانطور که گفتیم این تنها مورد انفجار گوشی وان پلاس نورد 2 نیست و ماه گذشته نیز خبر رسید که همسر فردی به نام Ankur Sharma در حال دوچرخه سواری بوده است که ناگهان Nord 2 که در کیفش قرار داشت، بدون هیچ دلیلی منفجر می‌شود و به او آسیب می‌رساند.

شارما عکس مربوط به گوشی منفجر شده را در توییتر خود قرار داد که با واکنش وان پلاس مواجه شد. در نهایت وان پلاس با فرد آسیب دیده به توافق رسید و تصویر گوشی نیز از اکانت ایشان حذف شد. البته وب‌سایت LetGoDigital تصویر مربوطه را ذخیره کرد. می‌توانید نگاهی به آن بیندازید.

گوشی وان پلاس نورد 2

همچنین گزارش دیگری از هند منتشر شد که باز هم یک دستگاه نورد 2 آتش گرفته و منفجر شده است. این بار فردی به نام Shubham Srivastava در توییتر اعلام کرد که گوشی OnePlus Nord 2 که پدرش برایش هدیه گرفته بود، ناگهان منفجر شده است.

البته هیچ تصویری از این مورد منتشر نشده است؛ اما با توجه به اتفاقات اخیر می‌توان گفت که به احتمال زیاد Shubham راست می‌گوید.

احتمالا فاجعه گلکسی نوت 7 را به خاطر دارید. باتری این گوشی منفجر میشد و کار در نهایت به جایی رسید که سامسونگ مجبور شد تمامی نوت 7 های فروخته شده را از بازار جمع‌آوری کند. به نظر می‌رسد که اتفاق مشابهی برای وان پلاس Nord 2 در حال رخ دادن است.

گوشی وان پلاس نورد 2

این شرکت در رابطه با حادثه انفجار در حین دوچرخه سواری بیانیه زیر را منتشر کرده است:

اولویت اول ما سلامتی و ایمنی مشتریانمان است. ما پس از اینکه از این اتفاق آگاه شدیم، فورا با کاربر مربوطه تماس گرفتیم و دستگاه را به صورت کامل بررسی کردیم. نتایج بررسی نشان داد که این اتفاق به دلیل عوامل خارجی رخ داده است و هیچ ارتباطی با مشکلات احتمالی در پروسه ساخت یا خود دستگاه ندارد. هرچند ما همچنان با این کاربر در ارتباط خواهیم بود و تا زمانی که نگرانی ایشان برطرف شود و از سلامتشان اطمینان حاصل کنیم، حمایتمان را ادامه خواهیم داد.

وان پلاس در رابطه با موارد دیگر بیانیه رسمی منتشر نکرده است؛ اما گویا این شرکت فکر می‌کند که این اتفاقات موردی بوده‌اند و ادامه دار نخواهند بود. گوشی وان پلاس نورد 2 از امکانات و ویژگی‌های خوبی بهره می‌برد و باعث تاسف است که دچار چنین مشکلی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*