بازی Wolverine

تیزر معرفی بازی Wolverine را تماشا کنید؛ انحصاری دیگری برای پلی استیشن ۵ 

در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱، استودیو اینسامنیاک گیمز از بازی Wolverine رونمایی کرد. این عنوان در انحصار پلی استیشن ۵ خواهد بود.

سازنده سری اسپایدرمن و  Ratchet and Clank، توسعه بازی Wolverine را نیز بر عهده گرفته است. این عنوان در جریان رویداد پلی استیشن به همراه یک تیزر کوتاه معرفی شد و قرار است یک عنوان انحصاری برای پلی استیشن ۵ باشد.

در تریلر معرفی این عنوان چیز خاصی از جزئیات داستانی و روند گیم‌پلی فاش نشد اما می‌دانیم که بازی Wolverine در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و توسط برایان هورتون و کامرون کریستین کارگردانی می‌شود. در حالی که چیزی از جزئیات داستانی به اشتراک گذاشته نشد، هرمن هالست به عنوان رئیس استودیوهای پلی استیشن اظهار داشت که «ولورین» بازیکنان را به سفری احساسی و تعلیق‌آمیز همراه با شخصیت اصلی دعوت خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تیزر رونمایی از این بازی را تماشا کنید.

رایان اشنایدر در وبلاگ پلی استیشن نوشت: «هدف ما در ولورین این است که نه تنها می‌خواهیم به ریشه‌ها و دلایل و چیزهایی که باعث محبوبیت شخصیت اصلی شده احترام بگذاریم، بلکه به دنبال فرصت‌های تازه‌ای می‌گردیم؛ فرصت‌هایی برای ایجاد حس بدیع بودن و ارائه تجارب جدید به مخاطب.»

استودیو اینسامنیاک گیمز به خوبی با جهان مارول آشنایی دارد. این استودیو خلاق در سال ۲۰۱۸ بازی بسیار مهم و موفق Marvel’s Spider-Man را برای پلی استیشن ۴ عرضه کرد. آن‌ها همچنین در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰، اسپین‌آف مرد عنکبوتی را با عنوان «مایلز مورالز» برای پلی استیشن ۴ و ۵ منتشر کردند. با توجه به شناخت زیاد این استودیو نسبت به دنیای گسترده مارول و گرایش آن‌ها به ساخث آثار ابرقهرمانی، باید انتظاراتمان را از بازی Wolverine بالا ببریم.

بازی Wolverine تنها عنوان جدید استودیو Insomniac نبود که در رویداد پلی استیشن شوکیس معرفی شد. Marvel’s Spider-Man 2 جزو مهم‌‌ترین ساخته‌های این تیم به حساب می‌آید که قرار است در سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن ۵ منتشر شود. اگر از طرفداران جدی مارول هستید، باید به شما بگوییم که ونوم نیز در نسخه دوم مرد عنکبوتی حضور خواهد داشت.

بازار آثار مارول در دنیای سینما و ویدیوگیم بسیار داغ شده است. آثار سینمایی این کمپانی به صورت پی در پی اکران می‌شوند و حالا در جهان بازی‌های ویدیویی نیز شاهد معرفی دو اثر جدید بر اساس شخصیت‌های مارول هستیم. باید ببینیم آیا در آینده استودیوها و شرکت‌های بازی‌سازی دیگر هم به سراغ ابرقهرمانان مارول خواهند رفت یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*