کامپیوتر هواوی MateStation X

کامپیوتر آل این وان قدرتمند هواوی MateStation X در نمایشگاه MWC 2022 معرفی شد

هواوی در نمایشگاه MWC 2022 از کامپیوتر آل این وات قدرتمند هواوی MateStation X پرده برداشت. در ادامه مشخصات میت استیشن ایکس را مشاهده کنید.

هواوی طی نمایشگاه MWC 2022 ضمن لپ تاپ‌های میت بوک ای – Matebook E و میت بوک ایکس پرو – Matebook X Pro، کامپیوتر آل این وان هواوی MateStation X را به‌عنوان بخشی از اکوسیستم رو به رشد اسمارت آفیس به نمایش گذاشته است.

کامپیوتر هواوی MateStation X

هواوی میت استیشن ایکس بزرگ‌ترین کامپیوتر آل این وان این شرکت چینی به شمار می‌رود. این کامپیوتر از یک تاچ‌اسکرین LCD IPS با اندازه 28.2 اینچ و رزولوشن 3840 در 2560 بهره می‌برد. نسبت تصویر آن نیز 3:2 است و 98 درصد از طیف رنگی P3 را پوشش می‌دهد.

این دستگاه دارای طراحی یونی‌بادی فلزی است و یک سیستم صوتی سه اسپیکر ساخته‌شده با همکاری شرکت فرانسوی «دویالت» (Devialet) را ارائه می‌کند.

کامپیوتر هواوی MateStation X

کامپیوتر آل این وان هواوی MateStation X مجهز به پردازنده AMD Ryzen 5 5600H، رم 16 گیگابایتی، حافظه M.2 NVMe با ظرفیت 1 ترابایت و ویندوز 11 است. همچنین دو پورت USB-C، دو کانکتور USB-A و یک جک هدفون دارد و از وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند.

هواوی کامپیتر هواوی MateStation X را با قیمت 2199 یورو معادل 2447 دلار آمریکا روانه بازار اروپا خواهد کرد. این کامپیوتر به همراه یک کیبورد بی‌سیم با سنسور اثر انگشت داخلی برای احراز هویت و همچنین یک موس بلوتوث عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*