گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

سامسونگ از دو لپ تاپ گلکسی بوک ۲ پرو و پرو ۳۶۰ با پردازنده نسل ۱۲ اینتل و نمایشگر امولد رونمایی کرد

سامسونگ از دو لپ تاپ گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ – Galaxy Book2 Pro با نمایشگر امولد، پردازنده نسل دوازدهمی اینتل و اینترنت 5G رونمایی کرد.

مطابق انتظار سامسونگ با لپ تاپ‌های جدید خودش به نمایشگاه MWC امسال قدم گذاشته است. این کمپانی چهار لپ تاپ جدید را معرفی کرده که همگی به پنل نمایشگر فول اچ‌دی AMOLED، پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل، قلم S Pen و وزن و ابعاد مناسب مجهز هستند.

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ در دو نسخه ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌شوند. این دو شباهت زیادی با یکدیگر دارند. بزرگ‌ترین تفاوت این دو استفاده از یک لولا در مدل ۳۶۰ است که می‌تواند این لپ تاپ را به یک تبلت تبدیل کند. این دو نمایشگر همچنین نسبت تصویر ۱۶ به ۹ را ارائه می‌کنند.

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

اول با لپ تاپ Galaxy Book2 Pro 360 شروع می‌کنیم. نسخه ۱۳.۳ اینچی آن فقط ۱.۰۴ کیلوگرم وزن دارد، در حالی که نسخه ۱۵.۶ اینچی آن وزن ۱.۴۱ اینچی دارد که آن هم به عنوان یک لپ تاپ ۱۵ اینچی، وزن خوبی محسوب می‌شود. نمایشگر این دو نسخه از نوع AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و سامسونگ می‌گوید آن‌ها با روشنایی ۴۰۰ نیت روشن‌تر از نسل گذشته شده‌اند. این روشنایی با محتوای HDR به ۵۰۰ نیت نیز می‌رسد.

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

این نمایشگرها از قلم S Pen هم پشتیبانی می‌کنند، اما این قلم فاقد بلوتوث است. سامسونگ تأخیر آن را نسبت به مدل‌های قبلی کاهش بخشیده تا تجربه نوشتن و نقاشی بهتری را ارائه می‌کنند. Samsung Notes بهتر از گذشته دست‌خط کاربر را تشخیص می‌دهد، از هایپرلینک پشتیبانی می‌کند و می‌تواند نوشته‌های لپ تاپ شما را در لحظه با گوشی‌های گلکسی اجراکننده اندروید همگام‌سازی کند.

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

لپ تاپ گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰ در نسخه‌هایی با پردازنده‌‌های نسل دوازدهمی Core i7 و Core i5 اینتل با پردازشگر گرافیکی Intel Iris X عرضه می‌شود. رم این لپ تاپ از نوع LPDDR5 است که حافظه آن بین ۸ تا ۳۲ گیگ است. نسخه کوچک‌تر این لپ تاپ یک باتری ۶۳ وات ساعتی دارد، در حالی که برادر بزرگ‌تر آن از باتری ۶۸ وات ساعتی استفاده می‌کند. هر دو همچنین از یک پورت تاندربولت ۴، دو پورت USB-C، یک جک هدفون/میکروفون و یک پورت کارت حافظه microSD برخوردارند. این لپ تاپ‌ها از طریق پورت USB-C با توان حداکثر ۶۵ واتی شارژ می‌شود. این لپ تاپ می‌تواند ۲۱ ساعت عمر باتری داشته باشد.

پورت‌های دو لپ تاپ سامسونگ با یکدیگر متفاوتند. نسخه ۱۳.۳ اینچی آن از یک پورت تاندربولت ۴، یک پورت USB-C، یک پورت فول سایز USB 3.2، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون/میکروفون و یک اسلات کارت microSD استفاده می‌کند. در آن سو مدل بزرگ‌تر یک پورت فول سایز HDMI، یک اسلات سیم کارت با گزینه اتصال 5G را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

گلکسی بوک ۲ پرو و گلکسی بوک ۲ پرو ۳۶۰

لپ تاپ‌های سری گلکسی بوک ۲ پرو در دو نسخه نقره‌ای و گرافیتی عرضه می‌شوند. قیمت نسخه پایه این لپ تاپ نیز با پردازنده Core i7، رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی ۱،۰۵۰ دلاری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*