نسل دوم گوشی نوکیا C2

نسل دوم گوشی نوکیا C2 به همراه هدفون و ایرباد Go Earbuds 2 پلاس معرفی شد

کمپانی اچ ام دی در نمایشگاه موبایل بارسلونا – MWC 2022 از نسل دوم گوشی نوکیا C2 به همراه هدفون و ایرباد Go Earbuds 2 پلاس رونمایی کرد.

نسل دوم گوشی نوکیا C2 در مقایسه با C21 و C21 پلاس، دیگر گوشی‌های جدید HMD، اقتصادی‌تر است. این گوشی، نسل جدید گوشی نوکیا C2 به شمار می‌رود و در مقایسه با نسل اول، با تغییرات اندکی در طراحی و مشخصات فنی روبرو شده است.

مهم‌ترین پیشرفت نسل دوم نوکیا C2 در مقایسه با نسل اول، استفاده از شاسی فلزی در ساخت است. استفاده از شاسی فلزی، این گوشی را در برابر برخی آسیب‌های فیزیکی محفوظ نگه می‌دارد. با این وجود، سایر مشخصات فنی آن، نسبت به نسل اول، ضعیف‌تر هستند.

نسل دوم گوشی نوکیا C2

مشخصات نسل دوم گوشی نوکیا C2

صفحه نمایش 5.7 اینچی نسل دوم نوکیا C2 رزولوشنی 480 در 960 پیکسل با نسبت 18:9 دارد که در مقایسه با رزولوشن 720 در 1440 نسل اول، یک عقب‌گرد به شمار می‌رود. علاوه بر این، رزولوشن دوربین سلفی نیز در نسل دوم، از 5 مگاپیکسل به 2 مگاپیکسل کاهش یافته است. دوربین سلفی اما همچنان به فلاش LED مجهز است. دوربین 5 مگاپیکسلی پشت این محصول نیز نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی مانده است.

مشخصات نسل دوم گوشی نوکیا C2

ظرفیت باتری نسل جدید C2 برابر با 2400 میلی آمپر ساعت است و شارژ سریع آن با توان 5 وات از طریق درگاه میکرو یو اس بی انجام می‌شود. همچنین، نسل دوم گوشی نوکیا C2 ، یکی از معدود محصولات بازار است که باتری قابل تعویض دارد. جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول اقتصادی جدید نوکیا به شمار می‌رود.

به نظر می‌رسد که نسل دوم C2 نوکیا از چیپست‌های جدیدی بهره می‌برد که پردازنده‌هایی با چهار هسته 1.5 گیگاهرتزی دارند. با این وجود، اطلاعات بیشتری در خصوص چیپست‌های این گوشی در دست نیست.

همچنین، نسل دوم گوشی نوکیا C2 به طور پیش‌فرض به سیستم عامل اندروید 11 گو مجهز است و تا دو سال بروزرسانی‌های نرم افزاری دریافت خواهد کرد. این گوشی همچنین از نسل چهارم شبکه‌های مخابراتی (Cat 4) نیز پشتیبانی می‌کند.

نسل دوم گوشی نوکیا C2

گوشی اقتصادی جدید نوکیا همچنین به یک یا دو گیگابایت رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود و در هر دو نسخه تک سیم کارته و دو سیم کارته از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بهره خواهد برد.

هدفون‌های Go Earbud 2 پلاس

HMD همچنین در رویداد MWC 2022، از هدفون‌های جدیدی با برند نوکیا نیز رونمایی کرد. نخستین محصول، هدفونی با نام Nokia Headphones است که در دو شکل سیمی و بی‌سیم به بازار عرضه خواهد شد. این هدفون طراحی سبکی داشته و از بالشتک‌های نرم روگوشی بهره می‌برد.

همچنین، Go Earbuds 2 پلاس نیز دیگر هدفون HMD است که با یک شارژ کامل، 24 ساعت گوش دادن مداوم به موسیقی را تضمین می‌کند.هدفون Go Earbuds 2 پلاس استاندارد IPX4 را برای مقاومت در برابر نفوذ قطره‌های آب، کسب کرده است. همچنین، جعبه این هدفون‌ها هم یک باتری 300 میلی آمپر ساعتی را در خود دارد که شارژ کامل آن از طریق USB-C به دو ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

هدفون های نوکیا Earbuds 2 پلاس

اچ ام دی، به‌زودی اطلاعات پیرامون قیمت و زمان عرضه نسل دوم گوشی نوکیا C2 و هدفون‌های خود را نیز منتشر خواهد کرد.

این کمپانی همچنین اعلام کرد که در سال گذشته، برای نخستین بار به سوددهی عملیاتی رسید و گوشی‌های اقتصادی را در کنار سرویس‌هایش، به عنوان منابع اصلی کسب درآمد خود توصیف کرد.

HMD پیش‌بینی می‌کند که در نیمه اول سال 2022، تعداد مشترکین سرویس‌هایش به 1 میلیون نفر برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*