کروم بوک‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و 3i

کروم بوک‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و 3i با یک لولای کشویی نوآورانه معرفی شدند

شرکت لنوو با حضور در MWC 2022 از کروم بوک‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و لنوو IdeaPad Flex 3i با یک لولای نوآورانه کشویی پرده برداری کرد.

لنوو دست پر به نمایشگاه MWC 2022 بارسلونا قدم گذاشته است. علاوه بر سومین نسل دستگاه ۲ در ۱ خود، این کمپانی دو کروم بوک جدید به نام‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و Flex 3i را نیز رونمایی کرده است. ویژگی برجسته هر دو کروم بوک، یک لولای کشویی جدید است. این لولا نه تنها به کاربر اجازه می‌دهد صفحه نمایش را تا ۳۶۰ درجه بچرخاند، بلکه به او اجازه خواهد داد هنگام استفاده در حالت معمولی لپ تاپی، نمایشگر را به سمت عقب هل بدهد تا فضای کار بیشتری برای کیبورد فراهم شود. این لولا باعث ارگونومیک‌تر شدن دستگاه و در نهایت استفاده آسان‌تر از آن می‌شود.

اما چه تفاوتی بین این دو مدل وجود دارد؟ تفاوت اصلی در نمایشگر آن‌ها است. نسخه 5i از یک پنل ۱۴ اینچی بهره می‌برد، در حالی که نسخه 3i به یک نمایشگر ۱۵ اینچی مجهز است. با این حال بزرگ‌تر بودن نمایشگر به معنای برتر بودن آن مدل نیست. نسخه 3i از یک پردازنده رده پایه Intel N6000 قدرت می‌گیرد، در حالی که نسخه 5i به پردازنده‌های نسل دوازدهمی سری Core i اینتل مجهز است که می‌تواند قدرت به مراتب بالاتری را فراهم کند.

کروم بوک‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و 3i

نمایشگر ۱۴ اینچی کروم بوک لنوو IdeaPad Flex 5i رزولوشن Full HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۱۰ را ارائه می‌کند که می‌تواند کیفیت بالای صفحه نمایش این گوشی را تضمین کند. لنوو می‌گوید این پنل می‌تواند به روشنایی ۴۰۰ نیت برسد. شاید این روشنایی خیلی زیاد نباشد، اما برای صفحه نمایش یک کروم بوک میان‌رده، خوب است. تاچ پد روی این دو کروم بوک نیز نسبت به کروم بوک‌های نسل گذشته لنوو بزرگ‌تر شده و ابعاد ۱۲۰ در ۷۵ میلی‌متری دارد.

قیمت کروم بوک‌های لنوو IdeaPad Flex 5i و 3i

لنوو نسخه قدرتمندتر 5i را با قیمت پایه ۵۰۰ دلاری و نسخه رده پایین‌تر 3i را نیز با قیمت پایه ۴۰۰ دلاری از ژوئن پیش رو وارد بازار خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*