رنو داستر

رنو داستر زیباست اگر به کیت شگفت انگیز Prior Design مجهز شود + عکس

رنو داستر به عنوان یک خودرو اقتصادی از ظاهر چندان زیبایی بهره نمی‌برد، اما اکنون با کیت شرکت Prior Design به میزان چشمگیری جذاب‌تر شده است.

رنو داستر که جزو خودروهای اقتصادی و البته پرفروش در بازارهای جهانی محسوب می‌شود، از ظاهری نه چندان جذاب برخوردار است، اما به تازگی شرکت آلمانی Prior Design که بسیاری آن را با ساخت کیت‌های ویژه خودروهای معروف می‌شناسند برای رنو داستر کیت ویژه‌ای را نظر گرفت که باعث شده ظاهر آن نسبت به قبل به میزان چشمگیری زیباتر شود.

ویدیوی رنو داستر مجهز به کیت Prior Design 

شرکت آلمانی Prior Design با نصب کیت ویژه خود روی داچیا داستر باعث شده تا بدنه آن نسبت به مدل اصلی عریض‌تر شود. یک رکاب جانبی نیز اکنون قوس چرخ‌های عقب و جلو این خودرو را به یکدیگر متصل می‌کند.

رنو داستر

این شرکت برای تمام قطعات کیت بدنه از جمله اسپویلر عقب از رنگ مشکی براق استفاده کرده که در جذاب‌تر شدن این خودرو نقش زیادی را داشتند. این خودرو اکنون به رینگ‌های آلیاژی جدید طلایی رنگ نیز مجهز شده است. در نمای عقب نیز شاهد یک دیفیوزر آیرودینامیکی به همراه دو لوله بزرگ اگزوز هستیم.

رنو داستر

مشتریان می‌توانند برای تمام مدل‌های رنو داستر این کیت بدنه را با قیمت 3 هزار و 300 یورو سفارش دهند. گفتنی است نصب DuraFlex باعث خواهد شد که این خودرو قابلیت آفرود خود را از دست دهد؛ زیرا علاوه بر این که عرض خودرو را افزایش می‌دهد، باعث کاهش ارتفاع نیز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*