لپ تاپ ریلمی بوک پرایم

لپ تاپ ریلمی بوک پرایم در کنار ایرباد ایر 3 معرفی شد

در خلال نمایشگاه MWC 2022 از لپ تاپ ریلمی بوک پرایم همراه با ایرباد جدید این کمپانی پرده‌برداری شد که با قیمت مناسب حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

ریلمی با معرفی چند محصول جدید در کنگره جهانی موبایل بارسلون 2022 حضور درخشانی پیدا کرد. گرچه در رویداد این شرکت گوشی‌های سری GT 2 مهم‌ترین محصولات چینی‌ها بودند اما لپ تاپ ریلمی بوک پرایم در کنار ایرباد بادز ایر 3 – Buds Air 3 نیز طرفداران زیادی پیدا کردند. ریلمی بوک پرایم حدود یک ماه پیش در چین معرفی شده بود و نسخه Enhanced Edition‌ آن از سخت افزار قدرتمندتری با پردازنده اینتل Core i5 برخوردار است. همچنین ایرباد بادز ایر 3 نیز جدیدترین ایرباد بی‌سیم این کمپانی به حساب می‌آید که به فناوری حذف فعال نویز محیطی (Active Noise Cancellation) مجهز شده است.

لپ تاپ ریلمی بوک پرایم

تنها یک تفاوت ظاهری میان ریلمی بوک پرایم و نسخه قدیمی‌اش وجود دارد و آن، رنگ سبز جدید لپ تاپ است. ریلمی از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11320H در لپ تاپ جدید خود استفاده کرده که تولید گرمای 35 واتی دارد و بدین ترتیب می‌تواند در حالت توربوی تک هسته‌ای به فرکانس کاری 4.5 گیگاهرتز برسد. این پردازنده چهار هسته‌ای 8 ترد داشته و 8 مگابایت کش L3 را همانند سابق با خود به همراه دارد. پردازش گرافیکی نیز به دوش گرافیک آن‌بورد اینتل Iris Xe خواهد بود.

لپ تاپ ریلمی بوک پرایم

گفته می‌شود با سیستم خنک‌کننده دوگانه جدید این لپ تاپ، میزان گرمای دستگاه نسبت به نسل قبلی ریلمی بوک بیش از 50 درصد کاهش پیدا خواهد کرد. بدین ترتیب در عملکرد محصول جدید ریلمی شاهد بهبودهای زیادی خواهیم بود. سایر مشخصات فنی لپ تاپ ریلمی بوک پرایم به ریلمی بوک شباهت دارد و از همان نمایشگر 14.2 اینچی با پنل IPS LCD و نسبت تصویر 3:2 استفاده می‌کند که تصاویر را با رزولوشن 2160×1440 پیکسل به نمایش می‌گذارد. یک باتری 54 وات ساعتی و شارژر 65 واتی USB-C از دیگر مشخصات فنی لپ تاپ جدید چینی‌هاست.

ریلمی برای محصول جدیدش 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در نظر گرفته و آن را با قیمت 999 یورو به فروش خواهد رساند. همچنین نسخه دیگر لپ تاپ ریلمی بوک پرایم با رم 16 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی با قیمت 1099 یورو فروخته می‌شود.

Realme Buds Air 3

دیگر محصول جدید ریلمی ایربادهای ایر 3 بوده که با فناوری ANC هیبریدی معرفی شده‌اند. در این ایربادها درایورهای 10 نانومتری استفاده شده که می‌توانند نویزهای اطراف که تا 42 دسی‌بل بلندی داشته باشند را از بین ببرند. بادز ایر 3 دارای گواهینامه IPX5 بوده و به کمک بلوتوث نسخه 5.2 به دیوایس‌های مختلف متصل می‌شود. این گجت می‌تواند به کمک کیس شارژر خود تا 30 ساعت پخش موسیقی داشته باشد که در نوع خود قابل تحسین است.

لپ تاپ ریلمی بوک پرایم

ریلمی ادعا می‌کند ایربادهای جدیدش تاخیر 88 میلی‌ثانیه‌ای دارند که این موضوع باعث می‌شود تا گیمرها بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند. همچنین ایر 3 برای مکالمات با لپ تاپ نیز مناسب خواهد بود. بادز ایر 3 در دو رنگ سفید و آبی عرضه خواهد شد و با قیمت 59.99 دلار پشت ویترین فروشگاه‌ها قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*