پژو 1008

پژو 1008 ، شاسی بلند جمع و جور و ارزان قیمت فرانسوی به زودی در بازار

پژو 1008 به عنوان یک شاسی بلند جمع و جور و ارزان قیمت به زودی به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه با مشخصات محصول جدید پژو آشنا می‌شویم.

پژو قصد دارد به زودی یک شاسی بلند جمع و جور را با نام پژو 1008 به بازار عرضه کند. خبرها حاکی از آن است که پژو 1008 به عنوان یک شاسی بلند کوچک و اقتصادی قرار است به شکل ویژه به بازار اروپا عرضه شود. در همین راستا به تازگی رندرهای غیر رسمی از محصول جدید پژو منتشر شده که به کمک آنها می‌توان با جزئیات طراحی محصول جدید پژو آشنا شد.

مشخصات پژو 1008 

پس از این که پژو تولید خودرو کوچک و شهری خود یعنی پژو ۱۰۸ را متوقف کرد، در سبد محصولات این خودروساز فرانسوی تا سال‌ها جای خالی آن حس می‌شد؛ اما اکنون پژو قصد دارد با عرضه پژو ۱۰۰۸ به عنوان یک شاسی بلند جمع و جور و اقتصادی سبد محصولات خود را تکمیل کند. گفتنی است رندرهای غیر رسمی طبق آخرین جزئیات منتشر شده از این محصول طراحی شدند و به همین دلیل احتمالا پژو ۱۰۰۸ به این رندرها شباهت زیادی خواهد داشت.

پژو 1008

طبق رندهای منتشر شده، در نمای جلو این خودرو یک جلوپنجره کشیده به چشم می‌خورد که در وسط آن نیز نشان جدید پژو خودنمایی می‌کند. پژو از این سبک طراحی در مدل‌های فیس لیفت پژو 5008 و 3008 و همچنین نسل جدید پژو 308 نیز استفاده کرده است. چراغ‌های جلو نیز از همان طرح کشیده دندان شیر بهره می‌برد که پژو اولین بار از این طرح در پژو 508 استفاده کرده بود. در مجموع این خودرو در رندرهای غیر رسمی از طراحی جذابی بهره می‌برد.

پژو 1008

خبرها حاکی از آن است که پژو ۱۰۰۸ روی پلتفرم CMP توسعه پیدا خواهد کرد؛ پلتفرمی که سیتروئن C3 جدید نیز روی آن طراحی شده است. با توجه به این که این خودرو در ردیف شاسی بلندهای کوچک و اقتصادی قرار می‌گیرد، به احتمال زیاد پژو برای آن موتور ۱.۲ لیتری 3 سیلندر پیورتک را در نظر خواهد کرد. همچنین پیش‌بینی می‌شود در بازار اروپا نسخه الکتریکی این خودرو نیز با نام e-1008 معرفی شود.