قیمت بیت کوین

هجوم مردم روسیه برای خرید ارزهای دیجیتال قیمت بیت کوین را به ۴۳ هزار دلار رساند

ساعات گذشته قیمت بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال با جهش چشمگیری همراه بود که هجوم مردم روسیه برای خرید نیز از دلایل تأثیرگذار آن است.

امروز صبح بازار ارزهای دیجیتال تماماً به رنگ سبز درآمد و این جهش کوتاه مدت نبوده و همچنان ادامه دارد. قیمت بیت کوین، قیمت اتریوم و سایر رمزارزهای برتر در طول بیست و چهار گذشته به روند صعودی خود ادامه دادند و در حال حاضر قیمت بیت کوین وارد کانال چهل و سه هزار دلار شده و قیمت اتریوم نیز دوباره به سمت سه هزار دلار قدم برداشته است.

طبق داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم قیمت بیت کوین 43،608 دلار بوده که در بیست و چهار ساعت گذشته با 14.13 درصد افزایش همراه است. قیمت بیت کوین روز گذشته در همین ساعات سی و هشت هزار دلار بود و طی هفته گذشته نیز به قیمت 34،459 دلار سقوط کرده بود.

در همین حین، قیمت اتریوم نیز برای اولین بار در طی ده روز گذشته به بالای 2،900 دلار رسید و هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستین اتریوم با قیمت 2،921 دلار معامله می‌شود که طی بیست و چهار ساعت گذشته با 11.16 درصد افزایش همراه بوده است. اتریوم که دومین رمزارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است دوباره به سمت قیمت سه هزار دلار قدم برداشته که برای آخرین بار در تاریخ 17 فوریه (28 بهمن) به آن رسیده بود.

طبق معمول، با افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم دیگر ارزها نیز با افزایش قیمت همراه بوده‌اند که باعث گردید امروز روز خوبی برای معامله‌گران باشد و بازار ارزهای دیجیتال سبزپوش شود. طبق داده‌های وب سایت کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال هم اکنون 1.9 تریلیون دلار است.

قیمت بیت کوین و تقریباً اکثر ارزهای دیجیتال در هفته گذشته پس از تهاجم نظامی روسیه به اوکراین، با کاهش شدید و ناگهانی همراه شدند که تنش ژئوپلیتیکی، وابسته به جغرافیای سیاسی، را تشدید کرد؛ با این حال، از آنجایی که کشورهای غربی علیه روسیه متحد شده و تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کرده‌اند، بازارهای سرمایه نیز به حالت قبلی خود بازگشته‌اند.

علاوه بر این، در بحبوحه تحریم‌ها، گزارش‌ها مبنی بر اینکه شهروندان روسیه و اوکراین به طور یکسان در دسترسی به خدمات بانکی و مالی مرسوم با مشکل مواجه هستند وجود دارد که این آشفتگی ممکن است منجر به ایجاد ارزهای غیرمتمرکزی شود که توسط دولت کنترل نمی‌شوند.

در بین ده رمزارز برتر بازار، این Terra بود که در بیست و چهار ساعت گذشته با بیشترین درصد افزایش قیمت، بیست و پنج درصد، همراه گردید و هم اکنون با قیمت 93،19 دلار، معامله می‌شود. رمزارز سولانا نیز در بیست و چهار ساعت گذشته با افزایش ارزش 14 درصدی همراه بود و هم اکنون با قیمت 97،50 دلار معامله می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*