گلکسی اس ۲۲

داریا همراه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ را همزمان با عرضه جهانی به بازار ایران عرضه کرد

داریا همراه پرچمداران جدید سامسونگ شامل گلکسی اس ۲۲، گلکسی اس ۲۲ پلاس و گلکسی اس ۲۲ اولترا را همزمان با عرضه جهانی به بازار ایران عرضه کرد.

شرکت داریا همراه پایتخت به عنوان واردکننده رسمی و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ به تازگی گوشی های سری گلکسی S22 سامسونگ را برای اولین بار همزمان با عرضه جهانی به بازار ایران عرضه کرد.

گوشی های سری گلکسی S22 به عنوان پرچمداران جدید سامسونگ در ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ طی مراسمی آنلاین معرفی شدند. این گوشی‌ها به دلیل برخورداری از قابلیت‌های پیشرفته می‌توانند تجربه‌های جدیدی را به کاربران سامسونگ ارائه دهند. همچنین گوشی های سری گلکسی اس ۲۲ به هوشمندترین دوربین‌های سامسوگ مجهز شدند.

گلکسی اس ۲۲

سامسونگ برای پرچمداران جدید خود قابلیت Stereo Depth Map هوش مصنوعی را در نظر گرفته تا کاربران به آسانی بتوانند عکس‌های با کیفیت را در حالت پرتره به ثبت برسانند. همچنین الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی باعث می‌شود تا بتوان تصاویری با جزئیات حداکثری را از سوژه‌های مورد نظر ثبت کرد.

گوشی گلکسی S22 اولترا به عنوان قدرتمندترین گوشی سامسونگ به سریع‌ترین و حساس‌ترین قلم اس پن مجهز شده است؛ به گونه‌ای که سرعت قلم اس پن در این گوشی‌ها نسبت به مدل‌های قبلی حدود 70 درصد افزایش پیدا کرده است. همچنین گوشی گلکسی S22 اولترا از شارژ فوق سریع 45 واتی نیز بهره می‌برد تا کاربران به کمک آن با ۱۰ دقیقه شارژ بتوانند 50 دقیقه ویدیو ضبط کنند.

عرضه سری گلکسی اس ۲۲ به بازار ایران

داریا همراه پایتخت به عنوان واردکننده رسمی و ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش سامسونگ گوشی های گلکسی S22 ،S22 پلاس و S22 اولترا را به بازار ایران عرضه کرده و از روز سه شنبه ۱۰ اسفند در سایت دیجی کالا آنها را به کاربران عرضه می‌کند. در همین راستا کاربران می‌توانند سفارش خود را در دیجی کالا ثبت کرده تا علاوه بر خرید این گوشی ها با گارانتی داریا همراه پایتخت، یک عدد گلکسی بادز ۲ نیز دریافت کنند.

گلکسی S22 اولترا هم‌اکنون با قیمت حدود 34 میلیون تومان و دو مدل S22 و S22 پلاس با قیمت کمتر از 30 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.