ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports

ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports با قیمت و امکانات مناسب معرفی شد

ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports با امکانات جالب توجه سلامت و تناسب اندام در کنار عمر باتری ۱۰ روزه و قیمت کمتر از ۵۰ دلار معرفی شد.

برند Dizo زیرمجموعه ریلمی از یک ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد. ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports از یک طراحی مربعی بهره می‌برد و بیش از ۱۵۰ واچ فیس را در اختیار شما می‌گذارد. این ساعت امکانات متعدد مرتبط با سلامتی را نیز در بر می‌گیرد و عمر باتری ۱۰ روزه دارد. همه‌ی این‌ها را وقتی در کنار قیمت ۴۶ دلاری این اسمارت واچ می‌گذاریم، بی‌شک می‌توان آن را یک پیشنهاد فوق‌العاده برای کسانی دانست که می‌خواهند با قیمتی کم صاحب یک ساعت هوشمند مجهز و خوب شوند.

ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports ؛ ارزان و جذاب

دیزو این ساعت را در شش رنگ متنوع مشکی، نقره‌ای/خاکستری، سبز تیره، قرمز، آبی و طلایی/صورتی عرضه می‌کند که می‌توانید متناسب با استایل ظاهری و سلیقه خود، مدل مورد نظر را انتخاب کنید.

ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports از یک فریم فلزی ارتقا یافته نسبت به نسخه اصلی این ساعت استفاده می‌کند. یک فریم میانی جدید که شیک‌تر و سبک‌تر از گذشته شده است. در جلوی این ساعت یک نمایشگر ۱.۶۹ اینچی لمسی با روشنایی ۶۰۰ نیت تعبیه شده است که از بیش از ۱۵۰ واچ فیس پشتیبانی می‌کند.

ساعت هوشمند Dizo Watch 2 Sports

این گجت پوشیدنی بیش از ۱۱۰ حالت ورزشی شامل پیاده‌روی، دو، شنا و غیره را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. امکانات سلامتی متنوعی از جمله نظارت روی ضربان قلب، سنسور اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، رهگیری عادت ماهانه بانوان، کالری شمار و نظارت روی خواب را نیز در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

یک باتری ۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی که در زیر قاب این ساعت زیبای اقتصادی قرار گرفته می‌تواند تا ۱۰ روز شارژدهی هنگام کار و ۲۰ روز در حالت آماده باش را ارائه کند. شارژ ۰ تا ۱۰۰ این ساعت هوشمند هم در حدود ۲ ساعت طول خواهد کشید. از دیگر امکانات دیزو واچ ۲ اسپورتز می‌توان به کنترل‌های هوشمند، کنترل موسیقی در حال پخش و دوربین گوشی، نوتیفیکیشن‌های هوشمند، پیدا کردن گوشی و زنگ هشدار اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین از گواهی 5ATM نیز برخوردار است که از آن ساعتی مناسب برای غواصی نیز می‌سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*