چری آریزو ۵ برقی

مشخصات فنی چری آریزو ۵ برقی برای عرضه در ایران مشخص شد

گروه خودروسازی مدیران خودرو قصد دارد چری آریزو ۵ برقی را بر پایه پلتفرم‌های قبلی خود راهی بازار کند. مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی مدیران خودرو مدتی پیش از چری آریزو 5 خود رونمایی کرد و اکنون قصد دارد بر پایه همان پلتفرم، خودروی برقی آریزو 5 EV را راهی بازار کند. این خودرو اولین خودروی الکتریکی این مجموعه خواهد بود. تاریخ رونمایی از این خودرو در ادامه توسط مدیران خودرو اعلام خواهد شد.

چری آریزو ۵ برقی راهی بازار می‌شود

یکی از مزایای این خودروی الکتریکی مجهز بودن آن به فناوری موتور سنکرون مغناطیس دائم یا PMSM است. در برخی از ماشین‌های برقی، خودروسازان از سیم پیچ تحریکی DC برای قدرت موتور استفاده می‌کنند اما در آریزو 5 برقی از آهن رباهای دائم در روتور بهره می‌برد.

چری آریزو ۵ برقی

بهره‌وری از این فناوری هم راندمان بالاتری دارد و هم ساختار آن پیچیده نیست. در این روش هزینه‌های نگهداری نیز کاهش خواهد یافت و نسبت توان به وزن بیشتری را تجربه خواهیم کرد. یکی از کاربردهای دیگر موتورهای PMSM در صنعت هوافضا و رباتیک است.

چری آریزو ۵ برقی - نمای داخلی

حداکثر توان تولیدی موتور برقی آریزو 5، 90 کیلووات است که معادل 122 اسب بخار قدرت و 276 نیوتن متر گشتاور تولیدی می‌باشد. این خودرو در 8.4 ثانیه از حالت سکون به سرعت 50 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند حداکثر سرعت 152 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*