توقف تولید سمند

سرانجام زمان توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵ مشخص شد

زمان توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵ در جریان دیدار رئیس جمهور کشور از پارکینگ خودروهای ناقص و خطوط تولید ایران خودرو مشخص شد.

سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان، به صورت سر زده و بدون اعلام قبلی از پارکینگ‌‌های خودروهای ناقص و خطوط تولید ایران خودرو بازدید به عمل آورد. وی در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از زحمات بی وقفه کارگران این شرکت، تأکید کرد که باید خودروهای ناقص هرچه سریع‌تر تکمیل شوند.

بر همین اساس، شرکت ایران خودرو متعهد به کاهش تعداد خودروهای ناقص به میزان متعارف حداکثر تولید تجمیعی دو هفته خود شد. از جمله دیگر مسائل مورد تأکید رئیس جمهور افزایش کیفیت قطعات و محصولات ایران خودرو بود که بر این اساس این گروه خودروسازی متعهد به اجرای برنامه‌هایی به منظور بهبود در این حوزه شد.

توقف تولید سمند و پژو ۴۰۵ تا انتهای سال آینده

یکی دیگر از مسائل مورد تأکید رئیس جمهوری توسعه محصول و عرضه محصولات جدید و به‌روز بود که بر این اساس شرکت ایران خودرو با اعلام توقف تولید دو خودرو سمند و پژو ۴۰۵ تا انتهای سال ۱۴۰۱،‌ افزایش عرضه محصولات جدید مانند تارا و همچنین تسریع در اتمام فعالیت‌های توسعه و عرضه محصول در حال طراحی K125 تا پایان سال آینده را در برنامه خود قرار می‌دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*