ترسناک‌ترین پیشبینی‌های سال 2022؛ از کرونای جدید تا جنگ جهانی سوم و هجوم فضایی‌ها

بیشتر از دو ماه است که از آغاز سال 2022 می‌گذرد؛ سالی که با کلی امید و آرزو شروع شد ولی نشان داد فرقی با سال‌های اخیر ندارد و شاید حتی بدتر باشد. این شما و این ترسناک‌ترین پیشبینی‌های سال 2022.

در بین تمام جمعیت دنیا، شاید 0.01 درصد از مردم وجود داشته باشند که از سال 2020 و 2021 میلادی یاد کنند؛ سال‌هایی که تحت تأثیر شروع و همه‌ گیری ویروس کووید-19 قرار گرفت و کام خیلی‌ها را تلخ کرد. این اواخر با گسترش واکسیناسیون و کاهش تعداد مبتلایان، خیلی‌ها امیدوار بودند که سال 2022 میلادی بتواند در قیاس با دو سال اخیر باعث شود رنج‌های مردم پایان یابد. دوماه کامل سال 2022 گذشت و مشخص شد نه تنها با سال‌های اخیر فرقی ندارد، بلکه حتی ممکن است بدتر باشد.

از تلخ‌ترین اتفاقاتی که تاکنون در سال 2022 میلادی رخ است می‌توان به شیوع گونه جهش یافته ویرویس کووید-19 به نام اُمکیرون و تهاجم نظامی روسیه به اوکراین اشاره کرد. از قدیم گفته‌اند سالی که نکوست از بهارش پیداست و طبق این گفته تا پایان سال سختی در پیش خواهیم داشت. چندین پیش بینی وحشتناک از اخترشناس و پزشک فرانسوی نوستراداموس وجود دارد، از جمله جنگ در فرانسه، تورم و حتی آدم خواری!

بابا ونگا، عارف و روشن بین نابینا بلغاری، بلایای طبیعی، بحران کم آبی و حمله فضایی‌ها را تا پایان سال 2022 پیشبینی کرد و برخی حتی حدس می‌زنند که ممکن است جنگ جهانی سوم رخ دهد. در این مطلب از ترسناک‌ترین پیشبینی‌های سال 2022 میلادی آگاه شوید. تا انتها با گجت نیوز همراه باشید.

شیوع و همه گیری جدید

قطعاً مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نگرانی مردم راجع به سال 2022 ویرویس کووید است و اینکه آیا جهش‌های کشنده جدیدی شکل خواهد گرفت یا نه. پل هانتر، استاد دانشکده پزسکی در دانشگاه آنگلیا شرقی به وب سایت میرور گفته بود که این ویروس آمده است که بماند.

وی در صحبت‌هایش تصریح کرد:« در نهایت با گذشت زمان شاهد پیک‌های بیشتری از این ویرویس خواهیم بود، اما هر پیک فشار کمتری بر خدمات بهداشتی و درمانی خواهد داشت». حتی اگر بتوانیم نرخ ابتلا به این ویرویس را کاهش دهیم، برخی نگران هستند که یک ویروس جدید پدید آید که ویران کننده باشد.

بابا ونگا که پیشبینی‌های بسیاری دارد و مردم معتقدند پس از مرگش در سال 1996 به حقیقت می‌پیوندند، همه‌ گیری دیگری را پیش‌بینی کرده بود. پیشبینی شده است که این همه گیری جدید از سیبری شیوع پیدا کند و توسط یک ویروس منجمد ایجاد شود که توسط تغییرات آب و هوایی منتشر می‌شود.

جنگ جهانی سوم

نگرانی‌های زیادی مبنی بر شروع جنگ جهانی سوم در سال 2022 میلادی وجود دارند که بیشتر از جنگ میان کشورهای روسیه و اوکراین سرچشمه می‌گیرند؛ همچنین تنش‌های مداوم بین کشورهای چین و تایوان نیز می‌تواند دلیلی بر آغاز جنگ جهانی سوم باشد.

ودلامیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، با تهاجم نظامی که اخیراً بر علیه اوکراین انجام داده، درها را برای شروع جنگ جهانی سوم باز کرده و وزیر دفاع تایوان در پایان سال گذشته گفته بود که روابط بین دو کشور چین و تایوان در بدترین وضعیت خود در چهل سال گذشته قرار دارد.

اگر بخواهیم به پیشبینی‌های سال 2022 نیز مراجعه کنیم، نوستراداموس بر این عقیده بود که سال 2022 میلادی با جنگی تمام عیار همراه خواهد بود. میشل دو نوسترادام در سال 1555 میلادی کتاب پیشگویی‌ها (Les Prophéties) خود را منتشر کرد که شامل 942 پیشبینی بود.

از آنجایی که پیشبینی‌های نوستراداموس بر اساس حرکات نجومی بوده و تقویمی در کار نیست، بنابراین تعیین تاریخ دقیق برای پیش‌بینی‌هایش دشوار است؛ موضوعی که در سرتاسر پیش‌بینی‌های نوستاداموس تکرار می‌شود، تهاجم فرانسه به خاطر تهدیدی از شرق است. مانند تمام پیشبینی‌های نوستراداموس، این یکی نیز مبهم است، اما ممکن به وقوع جنگ جهانی سوم اشاره داشته باشد.

تغییرات آب و هوایی شدید

خیلی وقت است که فعالان محیط زیست راجع به تغییرات آب و هوایی به تمام جهان هشدار می‌دهند. به گفته بابا ونگا، زمین لرزه‌ها و سونامی‌های بیشتر و همچنین سیل‌های شدید در استرالیا و بخش‌هایی از آسیا در راه است. در همین حال، طبق پیش بینی او، بسیاری از شهرها با کمبود آب و در نتیجه پیامدهای سیاسی مواجه خواهند شد زیرا مجبور به یافتن جایگزین هستند.

او همچنین قحطی را در هند پیشبینی کرد که دمای هوا ظاهراً به 50 درجه می‌رسد و باعث حمله ملخ‌ها به محصولات کشاورزی می‌شود. اگر راجع به این مسئله به پیشبینی‌های نوستراداموس نیز مراجعه کنیم، امید چندانی وجود ندارد و او در سال 1555 افزایش دمای دریا را پیشبینی کرده بود.

دما جهان همچنان به افزایش خودش ادامه می‌دهد و سطح دریاها نیز با افزایش همراه بوده‌اند؛ آیا سال 2022 همان سالی خواهد بود که دما به نقطه جوش خود می‌رسد؟

تورم

پیشبینی‌های سال 2022

همه گیری بیماری و بی ثباتی‌های سیاسی منجر گردید تا در چند سال اخیر تورم رونق پیدا کند. پیشبینی‌های سال 2022 میلادی راجع به وضعیت اقتصادی این است که مالیات افزایش پیدا خواهد کرد، هزینه‌های مصرف انرژی افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه پول کمتری در جیب مردم باقی خواهد ماند.

یکی از دیگر پیشبینی‌های عجیبی که نوستراداموس داشت افزایش قیمت‌ها در یک سال که اقتصاد رو به شکست است بود، که حتی اشاره کرد ممکن است منجر به آدمخواری شود.

هجوم فضایی‌ها

پیشبینی‌های سال 2022

آیا به نظرتان در سال 2022 ما بالاخره با موجودات فضایی دیدار خواهیم داشت و اگر این امر رخ دهد آیا آنها با ما برخورد دوستانه‌ای خواهند داشت؟ اگر چیزهایی که در داستان‌ها، فیلم‌ها و سریال‌ها به تصویر کشیدند واقعیت داشته باشد، پس بهتر است که آماده هجوم آنها باشیم.

اکثر سناریوها و پیشبینی‌ها به اینکه که انسان‌ها با حمله موجوداتی از سیاره دیگر مواجه خواهند شد، اشاره دارند. بابا ونگا معتقد بود که فضایی‌ها با ارسال یک سیارک به زمین در جستجوی حیات روی این سیاره خواهند بود که در نتیجه با عواقب ناخوشایندی همراه خواهد شد.

نظر شما راجع به این پیشبینی‌ها چیست؟ به نظر شما چقدر به واقعیت نزدیک هستند و آیا در سال 2022 شاهد وقوع آن‌ها خواهیم بود یا اینکه در سال‌های آینده به واقعیت تبدیل خواهند شد؟ شما می‌توانید نظرات خودتان را با شما در بخش دیدگاه‌ها به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عجب چرندیاتی طرف گنگ و مبهم حرف زده اصلا هم ربطی نداشت احتمالات مقاله

  2. مستند بقا با دوبله فارسی در اپارات موجود هست !
    لطفا هر کسی این کامنت رو میخونه بره اون مستند رو ببینه و ریشه معضلات انسان ها علت جنگ ها و عامل کله بدبختی های انسان رو پی ببره بهش …