سامسونگ گلکسی S22 اولترا

سامسونگ گلکسی S22 اولترا به ایران آمد + قیمت در بازار

همزمان با عرضه جهانی پرچمداران سری S، سامسونگ گلکسی S22 اولترا به بازار ایران نیز راه پیدا کرد. قیمت و مشخصات این گوشی را در ادامه بخوانید.

سرانجام پرچمدار جدید گوشی‌های سامسونگ، گلکسی اس 22 اولترا وارد بازار ایران شد و ورود این اسمارت فون به بازار ایران همزمان با عرضه جهانی اتفاق افتاده است. علاقه‌مندان به سری جدید این گوشی هوشمند می‌توانند هم اکنون نسبت به خرید آن اقدام کنند.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا وارد ایران شد

مدتی پیش سری جدید گوشی‌های گران قیمت سامسونگ تحت عنوان سری S رونمایی شدند و اکنون زمان عرضه جهانی این گوشی است. گفتنی است که تاریخ دقیق رونمایی از این محصول در 20 بهمن سال جاری و به صورت آنلاین بود.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

پیشرفت این سری از گوشی‌ها جذاب به نظر می‌رسد به طوری که دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس به گفته کارشناسان بهترین دوربین‌های سامسونگ را دارند. از طرفی قابلیت‌های جدید نرم افزاری و هوش مصنوعی این دو گوشی باعث شده تا بتوانید تصاویر پرتره با کیفیت‌تری را به ثبت برسانید.

هوش مصنوعی ارتقا یافته در این اسمارت فون می‌تواند سوژه‌های مورد نظر را به حد کافی و با جزئیات دقیق ثبت نماید. البته حتی اگر هوش مصنوعی پیشرفته برای دوربین نبود، لنز 50 مگاپیکسلی عریض، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی و لنز فوق عریض 12 مگاپیکسلی قادر به ثبت تصاویر در بهترین حالت ممکن بودند.

سامسونگ گلکسی S22 اولترا

پرچمدار این نسل از گوشی‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی S22 اولترا است که به تازگی راهی بازار کشور ما شده است. این گوشی علاوه بر برخورداری از تمامی موارد بالا قلم S Pen دارد و به قدری حساس و سریع است که تاکنون نظیر آن مشاهده نشده است. لازم به ذکر است که این قلم برای نخستین بار است که در خانواده S به کار گرفته می‌شود و در تعریف از قدرت آن همین بس که بگوییم تا 70 درصد از نمونه‌های پیشین خود سریع‌تر و حساس‌تر است.

از دیگر قابلیت‌های کاربردی این گوشی شارژر 45 واتی فست آن است که به کاربر امکان شارژ گوشی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌دهد. لازم به ذکر است که با 10 دقیقه شارژ می‌توانید حدود 50 دقیقه ویدئو ضبط کنید.

قیمت

قیمت پرچمدار جدید سامسونگ در بازار ایران با رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی حدودا 48 میلیون تومان اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بخری بعد اینترنت رو قطع کنند!!یعنی کلا نگرانیهامون با کل دنیا فرق داره.هر روزمون هم فلاکتبارتر از دیروز