ریلمی بادز Q2s

ریلمی بادز Q2s با 30 ساعت عمر باتری و قابلتی جذاب برای گیمرها معرفی شد

همزمان با رونمایی از گوشی Realme V25 در چین، ایرباد وایرلس ریلمی بادز Q2s هم معرفی شد. این گجت با دوام زیاد شارژ باتری و تاخیر صوتی حداقلی، مناسب گیمینگ است.

ریلمی با برگزاری مراسمی در چین، از محصولات جدید خود رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، ریلمی بادز Q2s بود. هر یک از بادهای این گجت صوتی، درایورهای 10 میلی‌متری Bass Boost دارند؛ همراه با دیافراگم پلیمری TPU و یک باتری 40 میلی‌آمپر ساعتی که امکان پخش مداوم 5 ساعت موسیقی را فراهم می‌کند.

باتری دیگری که در کیس شارژ نهفته است؛ این زمان را به 30 ساعت افزایش می‌دهد. فقط با 10 دقیقه شارژ کردن هم انرژی لازم برای کارکرد 3 ساعته تامین می‌شود. جالب اینکه کیس شارژ ریلمی بادز کیو 2 اس، درپوش شفافی دارد که زیبایی دوچندانی به آن می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های Buds Q2s باید به کدک صوتی AAC، کنترل‌های لمسی، پشتیبانی از دستیار صوتی و حذف نویز محیطی (ENC) هنگام برقراری تماس تلفنی اشاره کنیم. این قابلیت باعث کاهش صداهای موجود در محیط و رسیدن صدای شفاف‌تر به آن سوی خط تلفن می‌شود.

همچنین با فعال‌سازی حالت اختصاصی گیمینگ، میزان تاخیر به 88 میلی‌ثانیه می‌رسد. تاییدیه IPX4 هم این گجت را برای استفاده در فضای باز، ایمن می‌کند.

قیمت ریلمی بادز Q2s

مانند ریلمی GT2، این ایرباد هم در رنگ‌های سبز و سفید عرضه می‌شود؛ البته آپشن رنگ مشکی هم برای مشتریان وجود دارد. ریلمی فروش آن را در چین با قیمتی معادل 32 دلار آغاز کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*