نمایشگرهای The Wall سامسونگ

افزایش سود فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها با نمایشگرهای The Wall سامسونگ

نمایشگرهای The Wall سامسونگ با قابلیت‌های جذاب و امکانات پرشمار خود می‌توانند به افزایش سود فروشگاه‌ها و کسب و کارها کمک کنند.

در دو سال اخیر و با شیوع ویروس کرونا و به خاطر پیشگیری از بیماری، خرید آنلاین در بین کاربران بسیار افزایش یافت و این امر باعث شد کسب و کارها و فروشگاه‌ها به سوی آنلاین کردن فعالیت‌های خود قدم بردارند. با وجود این، کسب و کارها و فروشندگان در این مدت متوجه منحصربه‌فرد بودن تجربه خرید حضوری شدند و آن را غیر قابل جایگزین دانستند. به همین خاطر در مدت اخیر که کسب و کارها و فروشگاه‌ها به روال سابق خود برگشته‌اند، مراجعه فروشندگان به فروشگاه‌ها نیز بیشتر شده و مشتریان می‌خواهند تجربه‌ای حضوری و قابل لمس از خریدهای خود را داشته باشند.

یکی از مسائلی که در افزایش میزان مراجعه مشتریان به فروشگاه‌ها و کسب و کارها تاثیر به‌سزایی داشته، خلاقیت فروشندگان و صاحبان کسب و کارها برای زیباسازی فضای فروشگاه و تعامل بیشتر با خریداران بوده است. در این مدت برخی از فروشندگان با به‌کارگیری نمایشگرهای ویدیو وال مانند The Wall سامسونگ، اقدام به برندسازی کرده و تجربه‌ای مدرن و پیشرفته از خرید کردن را به وجود آورده‌اند. نمایشگرهای The Wall سامسونگ دارای صفحه نمایشی چشم‌نواز و خیره‌کننده هستند و با تصاویر جذابی که از محصولات به نمایش می‌گذارند، هر کسی را مجاب به خرید کردن می‌کنند.

ویژگی‌های نمایشگرهای The Wall سامسونگ

این کسب و کارها می‌توانند با بهره‌گیری از نمایشگرهای جدید The Wall سامسونگ ، تصویری پیشرفته و نوین از فروشگاه و فعالیت خود را ارائه دهند و جلوه‌ای متفاوت از سایر فروشگاه‌ها را برای خود به وجود بیاورند. نمایشگرهای The Wall دارای صفحه‌های نمایش ماژولار LED هستند و فروشندگان و صاحبان کسب و کارها می‌توانند بر اساس سلیقه و نیاز خود و محل نصب نمایشگر، ابعاد و نسبت تصویر مناسب را چیدمان کنند.

نمایشگرهای The Wall سامسونگ

هر یک از این ماژول‌ها از چندین هزار LED بسیار کوچک تشکیل شده که حضور این تعداد از LEDها در یک ماژول باعث می‌شود بر خلاف بسیاری از نمونه‌های مشابه، با نزدیک شدن به نمایشگر شاهد افت کیفیت تصویر نباشیم. بنابراین رنگ و سطح کنتراست تصویر، چه از راه دور و چه از فاصله نزدیک، به همان چشم‌نوازی و زیبایی که مد نظرتان هست باقی می‌مانند.

کیفیت نمایش عالی با رنگ‌های واقعی

در بسیاری از کسب و کارها، به خصوص فروشگاه‌های محصولات لوکس و لوازم آرایشی، کیفیت رنگ‌های به نمایش درآمده در این نمایشگرها بسیار اهمیت دارد. در واقع نمایشگرهایی که تصویر چنین محصولاتی را به نمایش می‌گذارند باید بتوانند رنگ‌های طبیعی و واقعی را منعکس کنند. شرکت‌های تولیدکننده برای توسعه محصولات و رنگ‌های آنها هزینه و وقت زیادی را صرف می‌کنند و به همین خاطر توقع دارند محصولاتشان با همان رنگ‌های واقعی و طبیعی به نمایش گذاشته شوند.

ماژول‌های نمایشگرهای The Wall سامسونگ از فناوری Ultra Chroma بهره می‌برند که قادر است تصاویر را با رنگ‌هایی طبیعی، زنده و پرطراوت نمایش دهد. این فناوری باعث شده دقت رنگ و میزان خلوص رنگ‌ها در نمایشگرهای The Wall دو برابر بیشتر از LEDهای معمولی باشد.

رنگ مشکی ماژول‌ها و نحوه قرار گرفتن آنها ضمن تقویت کنتراست تصاویر به نمایش درآمده، جزئیات ریز محتواها را نیز به شکلی دقیق و شفاف نشان می‌دهند. حتی اگر نمایشگر The Wall را در یک محیط پرنور قرار دهید، باز هم انعکاس نور روی صفحه نمایش باعث دیده نشدن محتواها به شکلی مطلوب نخواهد شد. فناوری پوشش سیاه یا Black Seal در نمایشگرهای The Wall منجر به این شده که میزان انعکاس نور محیط به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. این فناوری همچنین توانایی محافظت کردن از نمایشگر در برابر ضربه‌های احتمالی و گردوغبار را نیز دارد.

برگزاری رویدادها و مراسم‌ها با هیجان بیشتر

برای این که توجه بیشتری را به سوی کسب و کار خود جلب کنید می‌توانید اقدام به برگزاری یک رویداد یا مراسم به بهانه‌های مختلف کنید. مخصوصا اگر شخصیت‌های معروف و اینفلوئنسرها را به مراسم و رویدادهای خود دعوت کنید می‌توانید دستاورد بزرگی را برای فروشگاه یا کسب و کار خود به دست بیاورید. اما نمایشگر The Wall سامسونگ در چنین مواقعی نیز به کمک شما می‌آید. حضور یک نمایشگر The Wall در زمان برگزاری رویداد باعث می‌شود بتوانید مراسم برگزار شده را به فراتر از شعبه و مکان در حال برگزاری ببرید و رویداد خود را حتی در سایر شعبه‌ها برای تعداد زیادی از مشتریانتان به نمایش بگذارید.

نمایشگرهای The Wall سامسونگ

نمایشگر بزرگی مانند The Wall سامسونگ، هم هیجان رویدادها و مراسم‌های شما را بیشتر می‌کند و هم می‌تواند میزان مشارکت مشتریان و بینندگان رویداد را افزایش دهد. همچنین نمایشگرهای The Wall دارای ابعاد قابل تنظیم هستند و به این ترتیب شما می‌توانید با توجه به نوع کسب و کار یا فروشگاه خود، از یک نمایشگر پیشرفته و مدرن بهره‌مند شوید.

نمایش تصاویری جذاب از محصولات

برای این که بتوانید تصویری مطلوب از محصولات خود در ذهن مشتریان بسازید، به یک نمایشگر بزرگ در فروشگاه خود نیاز دارید که محصولاتتان را با ابعاد گسترده و رنگ‌های شفاف و زیبا به نمایش بگذارد. به عنوان مثال، نمایش یک ویدیو از خودرویی شیک و زیبا در یک جاده سرسبز و پرپیچ‌وخم یا نمایش یک خانه ویلایی در نمایشگرهای بزرگ The Wall سامسونگ باعث می‌شود عظمت، شکوه و جذابیت این محصولات در چشم مشتری افزایش پیدا کند.

شما می‌توانید ابعاد نمایشگر The Wall سامسونگ را در اندازه‌ها و نسبت‌های مختلف، از 73 اینچ با کیفیت 2K تا 292 اینچ با کیفیت 8K تنظیم کنید. بنابراین مدیران و صاحبان کسب و کارها قادر خواهند بود ابعاد نمایشگر را بر اساس نیاز خود به شکل مد نظرشان در بیاورند. بزرگ بودن ابعاد این نمایشگر منجر به این می‌شود که جزئیاتی باورنکردنی و چشمگیر از خودرو یا هر محصول دیگری به مشتریان نمایش داده شود و موجب اطمینان خاطر بیشتر آنها برای تصمیم به خرید محصول شود.

فناوری پخش تصاویر HDR10+ در نمایشگرهای The Wall سامسونگ وجود دارد که میزان روشنایی صفحه نمایش را افزایش می‌دهد و تصاویر را با رنگ‌هایی درخشان و براق به نمایش می‌گذارد. همچنین این فناوری باعث می‌شود تصاویر با همان درخشندگی و جزئیات طبیعی و واقعی خود نشان داده شوند.

احساسات مشتریان را برانگیزید

یکی از اصلی‌ترین اهداف بازاریابان که تلاش زیادی برای آن می‌کنند، درگیر کردن ذهن مشتریان به سوی محصول است. نمایش تصاویر محصولات به شکلی جذاب و سه بعدی کمک می‌کند تا ذهن و چشم مشتریان به سمت محصول جذب شود و به مطالعه قابلیت‌های آن ترغیب شوند.

نسل جدید راهکار MagicInfo در نمایشگرهای The Wall سامسونگ به منظور طراحی، کنترل و مدیریت محتواها ارائه شده و شما می‌توانید محتوای مد نظر خود را به آسانی طراحی و بر اساس زمان‌بندی مورد نظرتان پخش کنید. راهکارهای مجیک اینفو به صاحبان کسب و کارها کمک می‌کند تا تجربه‌ای تعاملی و منحصربه‌فرد را برای مشتریان خود خلق کنند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*