گوشی گلکسی S23 سامسونگ

گوشی گلکسی S23 سامسونگ با دوربین زیر نمایشگر چه شکلی خواهد بود؟

یک افشاگر تصاویری را منتشر کرده که نشان می‌دهد اگر سامسونگ گوشی گلکسی S23 را با یک دوربین زیر نمایشگر طراحی کند، این گوشی چه شکلی خواهد بود.

اگر گلکسی S23 سامسونگ یک دوربین زیر نمایشگر را ارائه کند چه شکلی خواهد شد؟ یک افشاگر مشهور که با نام Ice Universe در توییتر فعالیت می‌کند، با فتوشاپ کردن تصویر پس زمینه گوشی گلکسی اس ۲۲، حفره‌ی روی نمایشگر آن را برداشته و این تصاویر را روی حساب کاربری خودش منتشر کرده است. این تصاویر نشان می‌دهند که اگر نسل بعدی این گوشی با یک دوربین زیر نمایشگر عرضه شود، چه ظاهری خواهد داشت.

گوشی گلکسی S23 سامسونگ

 

البته این نخستین گوشی سامسونگ نخواهد بود که می‌تواند یک دوربین زیر نمایشگر را ارائه کند. گلکسی زد فولد ۳، اولین موبایل این برند با چنین سنسور دوربینی بود که البته برای عکاسی سلفی ساخته نشده بود؛ به گفته سامسونگ این دوربین مناسب چت تصویری با اسکایپ است.

سامسونگ اکنون در تولید اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر با فناوری بیومتریک اولتراسونیک که اکنون توسط گوگل در گوشی‌های سری پیکسل ۶ استفاده شده، به درجه‌ی استادی رسیده است. این قابلیتی است که اکنون هر سازنده‌ای می‌تواند در زیر نمایشگر گوشی خودش از آن استفاده کند. اما مثل هر قطعه‌ی جدید دیگری، هزینه‌ی قطعات و کیفیت تصاویر دوربین‌های زیر نمایشگر هم به مرور زمان بهبود پیدا می‌کند.

به خاطر داشته باشید که سامسونگ اولین شرکتی نیست که قصد دارد یک گوشی با دوربین زیر نمایشگر را وارد بازار کند. برخی از شرکت‌های چینی مثل ZTE هم اکنون این قابلیت را به خدمت گرفته‌اند. به طور مثال گوشی ZTE Axon 20 5G که سپتامبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد، اولین موبایل در جهان لقب گرفت که این فناوری را ارائه می‌کند. زد تی ای به دنبال آن، دوربین زیر نمایشگر را در گوشی Axon 30 5G نیز ارائه کرد.

گوشی شیائومی می میکس ۴ را هم باید به فهرست دارندگان دوربین زیر نمایشگر اضافه کنیم. و اگر گوشی گلکسی S23 هم چنین فناوری را به خدمت بگیرد، ظاهر این گوشی شبیه به تصاویری می‌شود که Ice Universe منتشر کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*