فصل دوم هیلو اینفینیت

فصل دوم هیلو اینفینیت ؛ نقشه‌ها، مودهای جدید و هرآنچه باید بدانید

فصل دوم هیلو اینفینیت – Halo Infinite به‌زودی آغاز می‌شود و استودیوی «343 اینداستریز» اخیرا جزئیات تازه‌ای از آن منتشر کرده است.

طبق اعلام 343 اینداستریز، فصل دوم هیلو اینفینیت دو ماه دیگر آغاز می‌شود و شامل آیتم‌های تزئیتی و دو نقشه‌ی جدید خواهد بود.

پس از یک آغاز درخشان، هیلو اینفینیت در هفته‌های اخیر کمی از تب‌وتاب افتاده که ناشی از کمبود آپدیت‌ها و محتواهای جدید است. طرفداران از این مسئله ناراضی هستند و بسیاری از انتظارات آن‌ها همچنان برآورده نشده است. به‌زودی اما با آغاز فصل دوم، شرایط بهبود چشمگیری پیدا می‌کند؛ این فصل که «گرگ‌های تنها» (Lone Wolves) نام دارد، در تاریخ 3 مه (سه‌شنبه، 13 ارديبهشت 1401) آغاز می‌شود.

بدیهی است که همزمان با این فصل، شاهد تغییرات جدیدی باشیم؛ نقشه‌ها و مُدهای تازه‌ای به بازی اضافه و حتی تعادل بهتری میان اسلحه‌ها و مکانیک‌های گیم‌پلی برقرار شود. فصل دوم، شامل «محتواهای داستانی» نیز خواهد بود و باید منتظر یک «بتل پس» جدید هم باشید که البته رایگان نیست.

تا اینجا، دو زره (آرمور) تایید شده و دو «اسپارتان» جدید هم در راه است که «سیگرِد اکلند» و «هیو دین» نام دارند. از مُدهای تازه می‌توان به «لَست اسپارتان اِستندینگ» و «لَند گِرَب» (Land Grab) اشاره کرد. لست اسپارتان، ظاهرا یک نوع «دث مچ» از نوع «فری فور آل» است، بدین معنا که هم‌تیمی ندارید و همه‌ی بازیکنان با یکدیگر دشمن هستند. از لند گِرَب هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است اما با توجه به اسمش، به نظر می‌رسد که باید زمین حریف را تصاحب یا از زمین خود در برابر دشمنان محافظت کنید.

فصل دوم هیلو اینفینیت

علاوه بر این‌ها، مُد پرطرفدار و محبوب «پادشاه تپه» (King of the Hill) هم بازخواهد گشت. دو نقشه‌ی جدید بازی «بِرِکر» (Breaker) و «کاتالیست» (Catalyst) نام دارند. بِرِکر برای «مبارزات بزرگ تیمی» (Big Team Battle) طراحی شده و کاتالیست برای بخش «آرِنا». 343 اینداستریز اعلام کرد که در ماه آینده، اطلاعات بیشتری از این فصل منتشر می‌کند و آن‌ها در حال حاضر، مشغول برنامه‌ریزی برای تبلیغات فصل دوم هستند.

استودیوی سازنده در پایان به این نکته اشاره داشت که متاسفانه برای مُد «فورج» (Forge) و تجربه‌ی دونفره‌ی (کو-آپ) بخش داستانی، باید مدت بیشتری منتظر بمانید و آن‌ها یک بار دیگر تاخیر خورده‌اند.

بخش داستانی بازی هیلو اینفینیت هم‌اکنون در دسترس است اما برخلاف بخش مولتی‌پلیر، رایگان نیست و حتما باید خریداری شود. البته اگر از مشترکان سرویس «ایکس باکس گیم پس» باشید، بخش کمپین را هم می‌توانید بدون هزینه‌ی اضافی تجربه کنید. بازی Halo Infinite برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*