شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور در اسفند ماه سال جاری مشخص شده است. می‌توانید اطلاعات تکمیلی و مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

گروه خودروسازی مکث موتور قصد دارد از روز سه شنبه مورخ 1400/12/17 طرح جدید فروش خودروی پیکاپ کلوت خود را آغاز کند. گفتنی است که متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز سه شنبه و از طریق وبسایت مکث موتور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور

پیکاپ کلوت مکث موتور

در این طرح قرار است که خودروی پیکاپ کلوت با موعد تحویل سه ماهه تحویل مشتریان داده شود. لازم به ذکر است که مدل این خودرو 1401 خواهد بود و قیمت قطعی و مصوب آن 839 میلیون تومان برآورد شده است.

متقاضیان پس از ثبت نام باید نسبت به واریز 400 میلیون تومان پیش پرداخت اقدام کنند و الباقی مبلغ خودرو را در زمانی که از سوی شرکت دعوتنامه ارسال می‌شود واریز نمایند.

شرایط فروش پیکاپ کلوت مکث موتور

از جمله مشخصات پیکاپ کلوت می‌توان به قوای محرکه آن اشاره کرد که مجهز به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی است و با دو دیفرانسیل دنده دستی روانه بازار می‌شود. این خودرو در سه رنگ سفید، مشکی و نوک مدادی آماده تحویل مشتریان است.

لازم به ذکر است که درخواست خرید خودرو تنها از طریق وبسایت این شرکت امکان پذیر است و بر اساس اولویت ثبت نام متقاضیان، درخواست‌های تأیید شده به اطلاع متقاضیان رسانده می‌شود. همچنین پس از ثبت درخواست متقاضیان کد رهگیری دریافت می‌کنند که از طریق پیامک با سرشماره 1660 به آنها ابلاغ خواهد شد.

پیکاپ کلوت مکث موتور

شرکت مکث موتور اعلام کرده است که هر کد ملی تنها مجاز به ثبت یک درخواست است و آن دسته از متقاضیانی که در طرح‌های پیشین موفق به ثبت نام و دریافت خودرو شده‌اند دیگر نمی‌توانند در طرح پیکاپ کلوت شرکت کنند. همچنین افراد زیر 18 سال قادر به ثبت درخواست نخواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*